23/07/2018

תגיות:
,,

כולם רצו לאמץ את אלטון. הכלב הכי יפה בעולם, סופר חברותי, צעיר וחייכן הכלב הכי מושלם בעולם. אלטון אומץ ובבית החדש החלו לו התקפי פרכוס, עקב מה שהתגלה אחרי בדיקות- כאפילפסיה.

אז אלטון חזר לכלוב והחל לקבל טיפול. אבל להיות עם לב שבור, מוקף ב-200 כלבים, בחום, ברעש הנביחות, בצורך לשרוד- המצב של אלטון לא נהייה יותר טוב.

לפני שלושה חודשים הגיעה טומיקה המדהימה. כמו כולם, היא התלהבה מהיפיוף הזה. 
שלא כמו כולם- היא רצתה לאמץ אותו גם כששמעה ממה הוא סובל.

נדירה. מיוחדת. כזאת מדהימה. טומיקה נוסעת איתו לבדיקות, היא מטפלת בו כמו אחות, היא עוטפת אותו באהבה, היא המלאך שמציל אותו כשהוא חווה התקף והכל מסביב נהיה מבלבל נורא.

עכשיו כשהיתה צריכה לצאת למילואים (אמרנו כבר נדירה?) היא ביקשה להביא איתה את הילד שזקוק להשגחה שלה, לחיבוק שלה, שמסנן כל כך הרבה התקפים. ובצה"ל היו מספיק רגישים (ועל כך אנחנו בהחלט מצדיעים) לאפשר לאמא המדהימה הזאת, לדאוג לילד שלה גם בין החולות.

את מרגשת אותנו בלי סוף טומיקה. אני לא יודעת מאיפה הכוחות ויכולות הנתינה האין סופית שלך. כל תמונה שאת שולחת לנו, ממיסה לנו את הלב, מחזקת אותנו ונותנת לנו עוד תקווה- שאולי יש עוד מלאכים שיגיעו אלינו לאמץ את אלו שבאמת גוססים בכלוב- אלו שבאמת חייבים הצלה.

אנחנו יודעים שהדרך עם אלטון לא תמיד קלה- חשוב לנו שתדעי טומיקה, שאנחנו כאן תמיד, איתך, חלק מהמשפחה. מחבקים חיבוק גדול ומעריצים אותך על ההצלה שהעניקה לאלטון, ללא כל צל של ספק, את החיים במתנה ♥️