25/06/2018

תגיות:
,,

לפני חצי שנה, הגיע לחצר של בית משפחת פלג- ניסים. סביב הצואר של ניסים קשרו חוט תייל חזק. קשרו כל כך חזק שהעור הופשט עד לראשו. אוזניו חתוכות, קופא מקור, פצוע ומדמם, הוא שכב חסר אונים מתנדנד בין מוות לחיים. משפחת פלג יצרה איתנו קשר ובשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה שלחנו את המחלץ אבי קוזי להעביר אותו מיד אלינו. תוכלו לראות את סרטון החילוץ של ניסים כאן
מצבו של ניסים היה קשה מאוד ולכן העברנו אותו לבית החולים הוטרינרי בבית דגן. הוא היה מאושפז בהמשך הרבה מאוד זמן, קיבל את הטיפול הטוב ביותר והחלים. מאמצים עדיין לא מצא.
הוא עבר לכלבייה, שם התאהב בו הצוות במהרה. היה מקבל את פנינו, מדי בוקר בכישכושי זנב וריקודים של שמחה- מודה כל בוקר על שקיבל את חייו בחזרה, נותן כמויות אדירות של אהבה. אחרי שהסיפור של ניסים ירד "מכותרות הפייסבוק" הוא לא הצליח למצוא מאמצים. הוא כבר היה לגמרי בריא, אבל מראה של כלב חתוך אוזניים וזנב, הרתיע מאמצים.
משפחת פלג, שיש כבר כלב בביתה, את ניסים לא שכחה. אחרי ששמעו שעדיין לא נמצא בית לכלב שהיה זקוק כל כך להתחלה חדשה- הם הגיעו אלינו לכלבייה להעניק לו אומנה ושוב הצילו, הפעם מחיי כלוב ארוכים, את ניסים המקסים.
אתמול ניסים החליף סטטוס מאומנה לאימוץ. ניסים סגר מעגל- מחצר ביתם של משפחת פלג שם הגיע לבקש עזרה, היום הוא מכורבל בביתם, מוקף באהבה ומחזיר אלפי תודות למשפחה שהצילה את חייו.
שולחים מכאן חיבוק ענק למשפחת פלג הנדירה ♥️ומחכים לפגוש עוד משפחות, שיגיעו להעניק התחלה חדשה, בבתים מלאים באהבה לכלבים שלנו שזקוקים לכם כמו אויר לנשימה