17/04/2006

תגיות:

לכבוד,         
סנ"צ אפי פרטוק
מפקד תחנת כרמיאל      
משטרת ישראל
בפקס': 04-9901451


א.נ.,


הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים
במתחם לרחיצת מכוניות בכניסה לישוב דיר אל אסד


בשם מרשתי, "תנו לחיות לחיות", עמותה רשומה העוסקת בהגנה על בעלי חיים ובשמירה על זכויותיהם, הנני לפנות אליך בעניין הנדון כדלקמן:


1. מרשתי הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי חיים בישראל, כאמור בחוק.


2. במשרדנו התקבלה תלונה מאת הגב' א', אשר ביקרה באזור, על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים במתחם רחיצת המכוניות (להלן: "המתחם") שבכניסה לישוב דיר-אל-אסד.


3. על פי התלונה, נמצאים במתחם 2 כלבים (כלב ממין זכר מגזע מעורב בצבע שחור וכלבה מגזע מעורב בצבע לבן) המוחזקים בתנאים קשים ביותר. הכלבים קשורים ברצועת ברזל קצרה ביותר המגבילה את יכולת התנועה שלהם באורח בלתי סביר.


4. כמו כן, מקום שהותם של הכלבים מלוכלך ביותר, ריח רע נודף מהאזור, שארי בשר חי מוטלים על הארץ, צלוחיות המים שהם ריקות ומזוהמות וצועה ולכלוך נראים בכל עבר. 


5. עוד נמסר לנו, שלכלבים לא נביחות ויללות  הכלבים נשמעים למרחוק, באופן המעיד על סבלם ומצוקתם הרבה.


6. מהמתואר לעיל עולה חשד כבד להפרות חמורות של הוראות סעיפים 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994, עבירות שדינן 3 שנות מאסר.


7. אבקשך להורות לאלתר על פתיחת חקירה בנושא האמור. במידה והמצב הוא כמתואר לעיל יש למצות את הדין ולהגיש כתבי אישום מתאימים.


8. כמו כן, תהיה מרשתי מוכנה לקלוט את הכלבים אצלה והיא תעשה כל מאמץ למצוא עבורם בית חם ואוהב.


                    בכבוד רב,


                עו"ד ראובן לדיאנסקי
          היועץ המשפטי


העתק: תנ"צ דני חדד – מפקד מרחב הגליל, משטרת ישראל