15/01/2017

תגיות:
,,

אתמול גזרנו את הסרט בכניסה למרפאה החדשה שלנו באשקלון. זו לא עוד סתם מרפאה- זהו מרכז ענק שמחבר בתוכו שתי מרפאות : האחת לעיקורים וסירוסים, והשנייה טיפול בבעלי חיים. זהו המרכז הגדול ביותר בכל אזור הדרום שבא לתת מענה למצוקת בעלי החיים באזור העצום הזה.
המרפאה מחולקת לאזורים נפרדים לקבלת טיפול לחתולים בנפרד וכלבים בנפרד. חלוקה נפרדת לקבלת כלבים/חתולים של אנשים פרטיים וכלבים/חתולים שנאספו מהרחובות.

אנחנו רוצים להודות לכל האנשים היקרים שהגיעו ביום חמישי לאירוע הפתיחה שלנו.
איתמר שמעוני, ראש העיר אשקלון ובהזדמנות זאת תודה לכל הצוות היקר בעיריית אשקלון | העמוד הרשמי המדהימה.
האדריכלים שלנו, מיכל סופר ואביתר כהן ממשרד 826 Architecture & Design שתכננו לנו ולבעלי החיים את המרכז הוטרינרי הכי מדהים שנראה בארצנו הקטנה.
תודה לאמיר היקר מנועם בנייה.
תודה למורן דוד ומוריאל נבו מסטודי פאמפקין (Pumpkin) בשיתוף סטודיו Punktoo, כל כך נעים להסתובב במרפאה בזכות העיצוב הנפלא.
חיבוק גדול לבר וליאור Rav-Bariach l רב בריח שאימצו אצלנו את בומר הכלב המבוגר והעניקו לו חיים מדהימים ועכשיו גם תרמו למרפאה שלנו דלתות.
תודה ענקית להילה, ממסעדת זכאים- בוטיק טבעוני אורגינל שתרמו לנו קייטרינג טעים בצורה מופלאה.
תודה לתלמידים המקסימים ממקיף עירוני א' באשקלון שכיבדו אותנו בנוכחתם בארוע המרגש הזה ולמישל טרוני – Mishel Taroni חבר יקר שלא מפסיק לעזור בכל דרך לבעלי החיים בארצנו

תודה אחרונה, לאחת והיחידה, שלא מפסיקה לשאוף ולהגיע לכל פינה כדי לפתור את מצוקת בעלי החיים במדינה- יעל ארקין,
המנכל"ית שלנו. היא מקבלת טלפונים לעזרה לבעלי החיים, 24 שעות ביממה, 77 ימים בשבוע. היא מנסה לעזור כמה שאפשר ויודעת, שכדי לפתור את הבעיה באמת- צריך לטפל בשורש.
רק בעזרת עיקורים וסירוסים נצליח לצמצם את הכמויות האדירות של בעלי החיים שמתרבים לחיים הנוראיים ברחובות, אז גם יצטמצמו הקריאות הבלתי פוסקות, לעזרה.
נחושה בדעתה ולא נותנת לשום דבר לעצור בעדה- יעל הצליחה להקים במדינת ישראל, בדרום, במקום בו אף אחד לא רוצה להשקיע בהם- את המרכז הוטרינרי הגדול ביותר שיביא לשינוי ענק עבור בעלי החיים בדרום.

המרפאה נמצאת ברחוב בורכוב פינת רחוב העבודה באשקלון. בוויז: תנ לחיות לחיות אשקלון

036241776 שלוחה 7
שעות פעילות:
א-ה משעה 9 בבוקר עד 19:00
יום ו משעה 9 בבוקר עד 15:00

 

קרדיט תמונות: Khai Heller Sapir Lustigman