22/02/2006

השכנים התלוננו כבר בעבר על הרעש ועל הסרחון, ואף פנו לבית המשפט, ולא הצליחו לפנות את בעלי החיים מהבית, עד כי לאחרונה, פנו לעיריית תל אביב ולד"ר צבי גלין וביקשו לעשות הכל כדי לפנות את בעלי החיים מהבית, בגלל הסבל של בעלי החיים וכן של השכנים.


השכנים פנו גם לעמותת "תנו לחיות לחיות", והעמותה שנתקלה בסיפורים דומים בעבר, כמו הגברת פאני בן-שושן, מבאר שבע, שלאחר שלקחו ממנה בכוח את בעלי החיים הציתה את עצמה למוות, וכן הסיפור של האישה מנתניה, שהרגה את עצמה יחד עם בעלי החיים, הבהירה שיש לטפל בעניין בנועם, בעדינות, ובהמון סבלנות, כדי שמקרה דומה לא יישנה.


היום בבוקר הגיע למקום הוטרינר העירוני, ד"ר גלין, ויחד עם יוסי ברנר, חברה הטוב של הגברת ח' ופעיל שנים רבות לרווחת בעלי חיים, הם פינו מהדירה כבר 16 חתולים לעיקור וסירוס אצל ד"ר גלין. מותת "תנו לחיות לחיות" הגיעה למקום בשעות הצהרים, שוחחה עם השכנים והבהירה להם שעד מחר יימצא פתרון לכל החתולים של הגברת ח' מר"ח שפינוזה.


עמותת תנו לחיות לחיות ועיריית תל אביב-יפו מודיעים


עמותת "תנו לחיות לחיות" ועיריית תל אביב-יפו ירכזו מחר את כל המשאבים לפנות את שאר בעלי החיים מהדירה בר"ח שפינוזה, לאחר הפינוי שנערך היום על ידי עיריית תל אביב.


לאחר שעיריית תל אביב-יפו ועמותת "תנו לחיות לחיות" יעקרו ויסרסו את החתולים, הם יועברו לבסוף לבית המחסה באזור לטרון – "גרגורים" שבחסות "העמותה להצלת חתולי רחוב".


כל הפעילות במקום נעשית בהסכמת ובשיתוף פעולה מלא בין מחזיקת החתולים, השכנים ועמותת "תנו לחיות לחיות".


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "אני מודה על שיתוף הפעולה הנהדר עם ד"ר צבי גלין, שניצח על פינוי החתולים בצורה שקולה, הגיונית ומכובדת. ותודה רבה לרויטל רסקין שהסכימה לקלוט את כל החתולים, וכמובן ליוסי ברנר, שבלעדיו לא היינו מצליחים להרים את המבצע הזה, וזה רק מוכיח שמשיתופי הפעולה המוצלחים הללו מרוויחים בעלי החיים. אני מזכירה את חשיבות הסירוס והעיקור, בזכותם נצליח למנוע סיפורים דומים ולעצור את ההתרבות".