12/02/2006

מוצרי נוטרה נאגטס משווקים בישראל גם תחת המותג "סופר קלאס" של רשת השופר סל.


מבדיקות שעשתה "תנו לחיות לחיות" התברר  כי  כצט   הורתה לרשת השופרסל להוריד מיד  מן המדפים את אריזות המזון בעלות צבע ירוק המכילות 12 ק"ג ועליהן תמונת כלב זאב, זאת לאחר שהתברר כי ככל הנראה גם מוצר זה כולל רעלנים קטלניים. המידע הועבר לעורכי הדין אמיר רוזנברג וכרמית בן אליעזר המטפלים בתביעה נגד כצט. מ"תנו לחיות לחיות" נמסר כי נערכו עשרות טלפונים לסניפי השופר סל, ובכולם נאמר שהמוצר הורד מהמדפים לאחר שקיבלו הוראה מכצט.


"תנו לחיות לחיות" קוראת לכל בעלי הכלבים שיש בבתיהם מוצר זה, לנקוט את כל צעדי הזהירות המתחייבים. ולבחון היטב על אריזות המוצרים האם מקורן ביצרנית נוטרה נאגטס האמריקאית Diamond.
מדוע שוב לא הודיעו לציבור?


מדוע לא מזהירים את אלה שכבר רכשו את המוצר?


תנו לחיות לחיות זקוקה לשק מזון מסוג סופר-קלאס

אנו זקוקים בדחיפות לשק מזון מסוג "סופר קלאס" באריזה ירוקה בת 12 ק"ג שעליה תמונה של כלב זאב. זאת לאחר שהתברר כי ככל הנראה גם מוצר זה כולל רעלנים קטלניים. מכיוון שהשקים הוורדו מהמדפים לאחר הוראה מכצט, אנו פונים אליכם. צרו קשר בטלפון 6241776 – 03 שלוחה 2, 5358421 – 050


 "תנו לחיות לחיות" ממשיכה לאסוף את כל הנתונים והמחדלים החמורים שמתבררים יום יום, והיא תצא עם הודעה מסודרת לכל בעלי הכלבים לאחר אימות כל מידע חשוב המגיע לידיה.