23/06/2005

איש העסקים אילן בן דב, יו"ר קבוצת "סמסומנג" תקשורת בישראל, קבוצת "CMI תקשורת ותכנים", קבוצת "ענני תקשורת", קבוצת "ארד תקשורת" ומשרד הפרסום "גלר נסיס" התגייסו לעזרת עמותת "תנו לחיות לחיות", שנקלעה למצב חירום. המצב נוצר בשל איום פינוי בית המחסה לכלבים וחתולים נטושים, שהעמותה מפעילה מזה למעלה מעשור במשק דרור במושב תלמי מנשה.


המצב הנואש הובא לידיעתה של קבוצת אנשי העסקים והחברות, שמצבן של החיות בישראל קרוב ללבם. אלה התאגדו יחד כדי להבטיח שלא יאונה כל רע לבעלי-החיים, והעמידו לרשות "תנו לחיות לחיות" לא רק את הונם שישמש כגב כלכלי לתמיכה בהמשך פעילותה – אלא גם את קשריהם. המטרה: איתור שטח חלופי עליו יוקם בית מחסה מודרני ולצדו מרכז חינוכי האמון על טיפוח הקשר בין אוכלוסיית ההולכים על שתיים וההולכים על ארבע בישראל.


כעת מופנה מרצם למימוש התוכנית בעיר רמת השרון. במקביל לכך, ראש עיריית רמת השרון, איציק רוכברגר, עורך בדיקה רצינית ומעמיקה של הרעיון לאמץ את "תנו לחיות לחיות" באופן קבוע בעירו. דובר העירייה, גונן אליאסי, מסר כי הבדיקה בעיצומה, והנושא יישקל בכובד ראש מתוך מגמה חיובית לסייע לבעלי-החיים, ככל שיתאפשר.


אילן בן דב, יו"ר קבוצת "סמסומנג" תקשורת בישראל: "אני מודע לראש עיריית רמת השרון על הנכונות לאמץ את "תנו לחיות לחיות", ואעשה כל שביכולתי כדי לעזור ליצור בית חם לבעלי-החיים".


אחרי עשרים שנות פעילות של העמותה, שתמיד התמודדה לבדה עם קשיי הקיום והתפעול היומיומיים, אנו מאושרת למצוא פרטנרים תומכים כאלה בקרב קהילת העסקים בישראל.  אנו מעודדים לגלות אנשים נוספים המודעים לכך שחברה בריאה ונאורה יותר היא כזו שדואגת גם לחלש – ובעלי-החיים הם החוליה החלשה ביותר בארץ. בהזדמנות הזו אנו קוראים לקהילת העסקים ולהתגייס לא רק למעננו, אלא גם למען כל יתר העוסקים במלאכת הקודש הזו מידי יום".