08/10/2018

תגיות:
,,

עמותת תנו לחיות לחיות קוראת לנשיא המדינה Reuven Ruvi Rivlin – ראובן רובי ריבלין להתערב בפרשת "גרגורים" ולחוס על חייהם על עשרות כלבים וחתולים שמשרד החקלאות מבקש להוציא להורג מחר.
הנה כל האמת- בעיקר זו שרוצים שלא תדעו:
1. כבר יותר מעשר שנים שאנחנו מתריעים על הנעשה בעמותת גירגורים ולא רק אנחנו. הרבה פעילים ניסו להבין לעומק מה מתרחש ונתקלו בחוסר שיתוף פעולה. מה שהיה ברור כל הזמן זה שהעמותה קולטת כמות כלבים וחתולים שגדולה על מידותיה והתוצאה היא תמיד הזנחה פושעת.
2. בשיא החזיקה העמותה קרוב לאלף חתולים ושלוש מאות כלבים. היום אנחנו מדברים על בערך 25 כלבים ו-50 חתולים. כל השאר, למעט בודדים שחולצו בזמן, מתו.
3. אפשר לחיות עם לישמניה. בשלבים מוקדמים של המחלה כלבים יכולים להיות מטופלים בכדורים ולהמשיך בחייהם אפילו לא בבידוד. זו גם עמדתם המקצועית של וטרינרים שאנחנו מכירים ומוקירים. רוב הזמן זו גם עמדת משרד החקלאות. כשנוח להם. להמית עשרות רבות של בעלי חיים בגלל לישמניה זה תירוץ, לא כורח המציאות.
4. כל בעלי החיים שהוחרמו הועברו למתקן מוגן מטעם משרד החקלאות. האם חיכו להם שם תנאי אשפוז וטיפול? האם הם זכו לטיפול רפואי צמוד? האם הם עברו בדיקות מקיפות? אנחנו לא יודעים. אין מי שימסור את המידע הזה לציבור. כשאין שקיפות אפשר בקלות להגיע למסקנה שצריך פשוט להרוג את כולם.
5. תנו לחיות לחיות הייתה הראשונה שהגישה צו מניעה להמתת הכלבים ולאחר שארגון הגג "נוח" נכנס לתמונה, אנחנו כחברים בארגון, אפשרנו להם להוביל את המאבק. ועם זאת, אם אנחנו רוצים להציל את הכלבים והחתולים אנחנו חייבים לרתום את הציבור ואת התקשורת לטובתנו. עשרות כלבים וחתולים יוצאו להורג בלי כל סיבה. פנינו היום לנשיא המדינה ראובן ריבלין בבקשה שיתערב. ולאף אחד מאיתנו אסור לעמוד מהצד.