15/03/2016

תגיות:
,,,,,

צפו כאן בסירטון המרגש 
כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת למור ועפרי המדהימים.
עשרות כלבים בכלבייה שלנו מחכים כבר שנים ארוכות לבית. אי אפשר באמת להבין איזו הרגשה זו להמתין במשך כל כך הרבה שנים לצאת מהכלוב. חלקם מפתחים חרדה מהחיים בחוץ, חלקם מפתחים דיכאון עמוק, חלקם, כמו סקאי, שהגיע גור חייכן ושמח, הייאוש והתיסכול בחיי הכלוב גורמים להם לעצבנות.
הם יחשפו שיניים לאלו שלא מכירים, הם ינבחו, יצעקו בתחינה, לצאת מהכלוב, כשתעברו ליד הסורגים שלהם, הם לא יכשכשו בזנב ויחייכו כשתעברו לידם ותחפשו את מי לקחת אתכם הביתה.
הם חופרים לעצמם בור..הם "מפילים" את עצמם כשעוברים מאמצים..והשנים עוברות וזהו מעגל שכמט ואי אפשר לצאת ממנו..אחרי הכל, מי ירצה לאמץ כלב שחושף עלייך שיניים?
ברגע שמבינים שזה בר שינויי, ברגע שיש את הכח והסבלנות לתהליך עבודה עם הכלבים המקסימים האלה, שכל מה שצריך באמת זה להוציא אותם (מידיית) מהחים בכלוב- ברגע שמבינים שהם בסך הכל זועקים לעזרה ואין להם דרך אחרת לצעוק הצילו- אפשר להציל חיים.
מור ועפרי הגיעו לפני חצי שנה לבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות וביקשו לאמץ כלב. ביקשו להציל כלב שאף אחד לא רוצה. מכיוון ויש יותר מדי כאלה, ברגע שסקאי חשף עליהם שיניים ונתן להם "ביס" בטיול שעשו- הם הבינו שאם הם לא יקחו אותו, יקבלו אותו כמו שהוא- סקאי יבלה את כל חייו בכלוב.
הוא עבר אצלהם שינוי מדהים. הוא למד בזכותם להשתלט על ההרגל המגונה בחשיפת שיניים, הוא למד איך להראות אהבה ולמד כמה זו הרבה יותר נעימה וממלאה מהכעס.
אנחנו שולחים מכאן תודה ענקית למור ועפרי שהעניקו לסקאי המתוק את החיים שחיכה להם במשך כל כך הרבה זמן. תודה שקיבלתם אותו כמו שהוא, שלא ויתרם, שלימדתם את כולנו שיעור חשוב על ההבדלים העצומים בהתנהגות של כלב בבית וכלב בכלוב..
חיבוק אישי גדול לאמא של סקאי, שחוגגת יום הולדת והיא האדם הכי מדהים שהכרתי בחיי ואני מאחלת לך שבחייך תמיד תהיי מוקפת רק באנשים שידעו כמה שאת נדירה.
 
חברים של סקאי, ביחד עם המאלפות שלנו, יחכו לכם בשבת, שתבואו להציל גם אותם מחיים ארוכים בכלוב.
שתהיה לכולכם שבת שלום.