22/03/2016

תגיות:
,,,,,,,

צפו בסירטון המרגש 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה ענקית, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לנועה המדהימים.

יותר מדי כלבים פחדניים מחכים אצלנו בכלבייה. אחת מהסיבות לפחד שלהם, היא העדר חשיפה לחיים שבחוץ, בעיקר כלבים, שהגיעו אלינו גורים קטנים וכל מה שהם מכירים זה החיים שבכלוב.האנשים שהם מכירים הם בעיקר צוות הכלבייה, הריחות והרעשים מסתכמים בנביחות וקולות וריחות האנשים שמבקרים בכלבייה, הם לא מכירים רעש אוטובוסים, את ריח הבישולים של הבית ביום שישי, הם לא מכירים את שגרת היום של לחכות למישהו שנותן להם נשיקה בבוקר ונפגש איתם אחרי כמה שעות כשהוא חוזר מהעבודה ישר לקחת אותם לגינת כלבים ופינוקים בלי הפסקה.
בגלל שהם פחדנים ודורשים מאמצים מסוג אחר, כאלה שגם ישקיעו ויגיעו אלינו לכלבייה לעבודה ביחד עם המאלפות שלנו- הם מתקשים למצוא בית..קשה למצוא מאמצים שישקיעו ויגיעו עבורם כמה וכמה פעמים למפגשי הכרות, והפחד גדל, השנים עוברות וכל סיפור של כלב חששן כזה נראה כמו סיפור שלנצח ישאיר את הכלב המסכן בכלוב.
כשנועה הגיעה אלינו, היא הבהירה שהיא רוצה לאמץ- להציל חיים. היא הוקסמה מכל הכלבלבים שחייכו אליה אבל ידעה שיש לה מספיק כוחות להציל דווקא את אלה שהתחבאו מפניה.פישי- בשמה החדש נינה, ילדונת שגדלה בכלוב במשך 3 שנים, היתה הבחירה של נועה להצלת חיים.
ביחד עם גל ונאווה המאלפות שלנו נועה ונינה למדו להכיר אחת את השנייה.
 נועה נסעה, מדי יום, מתל אביב לכפר רות, כדי שנינה תלמד להיפתח אליה. כשנינה כבר נפתחה לנועה והן יצאו ביחד הביתה, נינה פיתחה תלות כל כך גדולה בנועה שהצילה את החיים שלה- שבכל פעם שנועה היתה יוצאת לעבוד, נינה היתה נכנסת להתקף חרדה והורסת את כל הבית עד היסוד.
המשפחה (המדהימה) של נועה התגייסה והגיעה לעשות בייביסיטר על נינה בכל פעם שנשארה לבדה בבית. אבל זה כמובן לא פיתרון שהחזיק לאורך זמן. נועה ונינה שבו לכלבייה להמשך עבודה עם המאלפות שלנו שגם הגיעו אליהן הביתה.
קשה למצוא מאמצים כמוך נועה אהובה. קשה למצוא אנשים שבאמת מבינים ומוכנים להשקיע ולתת את הנשמה בשביל להציל חיים של כלבונת כל כך אבודה.
את מדהימה, את נדירה, את ריגשת אותנו בכוחות העל שלך להתמודד עם כל הקשיים, באהבה העצומה שלך לנינה לקבל אותה כמו שהיא, גם כשניסתה להקשות עלייך, בלי הפסקה, את החיים.
רוצים לשכפל אותך כדי למצוא לעוד כלבלבים אצלנו כאלה בתים מלאי אהבה והשקעה. מאחלים לך אהובה, שהחיים יעניקו לך רק הצלחות כמו שמגיע לאלופה משקיענית ואוהבת כמוך.
שתהיה לכולכם שבת שלום