23/03/2016

תגיות:
,,,

  הגשת מועמדות – עד 31.3

פתיחת התערוכה הרשמית 21.5 בהיכל התרבות פ"ת

תערוכת צילום בעלי חיים השנייה, המתקיימת ביוזמת עמותת 'תנו לחיות לחיות' ובשיתוף עיריית פתח תקווה ובית הספר לצילום של טל ישראל, זו השנה השנייה ברציפות, יוצאת לדרך.

קורס צילום מתנה לזוכה במקום הראשון! הקורס מתנת בית הספר לצילום של טל ישראל "כשצילום הופך לטבע" www.talisrael.co.il

לכל מי שחולם לצלם ולהוציא את המקסימום מהמצלמה שלו – קורס צילום מעמיק ופרקטי, כלים טכניים ואמנותיים ופיתוח שפת צילום אישית. 


וגם

יום צילומים בסטודיו מקצועי , כולל כל הציוד שחלמתם עליו 

סדנת צילום – פורטרטים ותאורה

מגזין 'עולם הצילום' מעניק שלושה מינויים שנתיים 

ערב הפתיחה של התערוכה יתקיים ב 21.5  בהיכל התרבות פתח תקווה, ובו יוצגו כ-30 צילומים של בעלי חיים וילדים. זהו אחד מתוך שלל אירועים השנה המציינים את שלושים שנות פעילות העמותה.

 

מטרת תערוכות הצילום הינה לעורר התבוננות שונה על בעלי החיים – צילומים משמחים, המעוררים חיבה ואמפתיה כלפי בעלי החיים. לדברי יעל ארקין, מנכ"לית העמותה, "בעלי חיים וילדים תמיד גונבים את ההצגה והמטרה היא למשוך קהל רחב ככל האפשר להתבונן בצילומים הללו. בניגוד למקרים אחרים, שבהם אנו בוחרים להראות תמונות קשות, על מנת להמחיש את הפגיעה של האדם בבעלי החיים, בתערוכה זו אנו רוצים להציג את הפן השני של הקשר בין בעלי חיים ובני אדם. הבחירה בילדים תמימים מכוונת לחשוף את היחס החם, האותנטי, האוהב ואף המתפעם, הקיים בילדים כלפי בעלי חיים, וגם של בעלי החיים כלפי הילדים. יחס שאולי יעבור אל המתבונן. כמו כן, אנו רוצים להמחיש את הפגיעות של בעלי החיים, אשר בדומה לילדים קטנים זקוקים להגנה שלנו".

 

בתערוכת צילום בע"ח הראשונה בנושא "אהבה ומשפחה בטבע" שהתקיימה ב 2015, נטלו חלק 14 צלמים שהציגו 25 צילומים איכותיים. התערוכה הוצגה כחודש וחצי בהיכל התרבות פתח תקווה, לאחר מכן הוצגה בעיריית פתח תקווה וכעת יכולים לחזות בצילומים המבקרים במשרדים  ובמרפאת עמותת 'תנו לחיות לחיות'. צילומה של אוסנת פרלשטיין זכה במקום הראשון בבחירת השופטים וזיכה אותה בקורס צילום, ואילו צילומה של עירית דרוב, זכה בתחרות 'בחירת הקהל' וזיכה אותה במצלמה.

 

כל צלם מקצועי או חובב יכול להשתתף בתחרות, באם הצילומים שיגיש יעמדו בקריטריונים הנדרשים המתפרסמים ב'קול הקורא' שמפרסמת העמותה.  צילומים מתאימים בלבד יש לשלוח למייל [email protected]