10/01/2016

תגיות:
,,,,,,,,,,

את יובל אנחנו פוגשים באופן קבוע במרפאה שלנו, בכל פעם הוא עולה על האוטובוס כל הדרך אלינו למרפאה ומגיע עם חתול אחר שזקוק לעזרה.
בן 12 והעיניים פקוחות לרווחה ולא יכולות לראות ולא לעזור לבעל חיים במצוקה. כמה אנשים מבוגרים כאלה אתם מכירים? כמה אנשים היו עוצרים את היום ומסיעים חתול במצוקה אלינו למרפאה?
הוא מדהים יובל ואי אפשר שלא להעריץ את אמא שלו, שמגדלת אותו עם כל כך הרבה למידה לתת מעצמך לאחר. ליולנדה יש פינת האכלה, שכמו כל פינת האכלה ספגה איומים קשים מהשכנים, אבל יולנדה לא ויתרה וביחד עם בנה, הם מאכילים, מעקרים ומסרסים, את כל הזנבות המקסימים. לאחרונה, יולנדה חסכה כסף כדי לקנות רכב.."לא בשבילי, היא אומרת בחיוך, בשבל שנוכל להסיע מהר את כל החתולים שצריכים טיפול".
כשהיה יובל בן 10, הוא ביקש מאמא לאמץ כלב. אחרי שהבהירה לו את המחויבות והאחראיות הגדולה בלאמץ כלב,צ'יקו הכלב הצטרף למשפחה המדהימה הזאת. מדי בוקר, לפני הלימודים ועם חזרתו מהלימודים, יובל הוא זה שדואג להוציא את צ'יקו לטיול. בערב, כמגיע זמן האכלת החתולים, צ'יקו כמובן מצטרף לסיבוב ביחד איתם.
יולנדה ויובל היקרים, אנחנו מאחלים לכם שתמיד תהיו מוקפים באהבה ללא תנאים, כמו האהבה שאתם מעניקים לכל החתולים להם אתם דואגים בכזאת מסירות ובכזאת אהבה יולנדה, אני פוגשת אישית פוגשת כל פעם מחדש, בכל סיבוב האכלה, כל כך הרבה ילדים שהאינסטינקט שלהם הוא לגשת לחתול והורה שמיד תופס את הילד ומזהיר אותו "מחתול הרחוב שמעביר מחלות/לכלוך/שריטות…" ואני בראשי כבר רואה את הילד הזה גדל להיות בדיוק כמו הוריו- עם פחד/שנאה/סלידה/אדישות, מהחיה הכל כך מדהימה הזאת והלב שלי פשוט נחמץ. תודה לך שלא עצרת את הבן ואף חיזקת ועודדת אותו ללכת עם האהבה והחמלה הבסיסית שבו.
יובל, אתה מרגש אותנו בכל ביקור במרפאה, כל פעם מחדש ונותן לנו תקווה שגדל כאן דור חדש שאולי באמת יעשה מהפך בכל מה שקשור ליחס של בני האדם לבעלי החיים. אנחנו שולחים לכם מכאן חיבוק גדול ותודה ענקית ענקית.