15/11/2015

תגיות:
,,,,,,,

 

 זו השנה השנייה, שאנחנו מצדיעים לצה"ל ומקדישים את פוסט השבת שלנו לחיל רפואה פיקוד מרכז, לד"ר ירון ברוך, סרן- וטרינר פיקוד מרכז ולד"ר לביא חיים, רס"ן- קצין ברה"צ פקמ"ז.
שיתוף הפעולה בינינו לבין צה"ל התחיל בשנה שעברה כשסרן ד"ר סיון ריטר, הוטרינרית של מחלקת בריאות הצבא, פיקוד מרכז, לקחה על עצמה לארגן אלינו לכלבייה משלוח של אלף שמיכות מחממות במיוחד עבור הכלבים והחתולים שלנו. סיון כבר השתחררה ואפילו הגיעה לאמץ אצלנו בשיחרורה את פרא, הפרינאי המהמם, אבל שיתוף הפעולה בינינו לבין צה"ל המשיך להיות הדוק ומחבק.
אתמול, במבצע צבאי מחמם את הלב, הגיע לבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות, משאית ענקית עמוסה באלף שמיכות!!!!! סרן ברוך ור"סן לביא שפיקדו על המבצע, עזרו לנו, החיילים הפשוטים, להעביר 1000 שמיכות (וזו חתיכת משימה לא פשוטה) מהמשאית העמוסה למחסן העמותה.
לקח לנו כמה שעות להשתלט על המשלוח העצום ולהעביר אותו למחסן שלנו. אבל כל טיפת זיעה היתה שווה כי הלילות אצלנו כבר קרים וכל אחד מהכלבתולים שלנו זקוק לכזו שמיכה חמה.
הם נתנו את הלב והנשמה ועזרו לנו במשך כל היום. בין לבין, הם גם ביקשו לחבק, לפנק בליטופים ואהבה, כל כלבתול שעבר בכלבייה.
תודה ענקית לכל האנשים היקרים שלקחו חלק במבצע הזה. שיתופי פעולה שכאלה, כל כך תורמים לבעלי החיים שלנו ולנו, כבני אדם, שמתחברים יחד, משני עולמות שונים- למען מטרה אחת כל כך חשובה. 
חיממתם לנו את הלב והכי חשוב- חיממתם את הכלבים והחתולים שלנו מכל הלב.