08/11/2015

תגיות:
,,,,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לשני ילדים מקסימים: אורי ויונתן.
שני ילדים מדהימים מחליטים לעשות מעשה ולעזור לבעלי החיים של כולנו לעבור את החורף הזה, בדרך הכי מחממת שיש. שני ילדים עם אמביציה, שלנו המבוגרים יש הרבה מה ללמוד מהם.
אורי ויונתן שני ילדים בני 11.5 מגדלים בביתם 4 כלבים וחתולה ואיך אפשר עם חינוך מושלם שכזה שהילדים לא יגדלו להיות הצלחה..? 
אורי ויונתן פתחו עמוד בפייסבוק שנקר "שמיכה לשמחה" והם אוספים שמיכות מחממות עבור בעלי החיים שנמצאים בכלביות. כן, קראתם נכון. שני ילדים שהקימו פרוייקט מקסים והפרוייקט עובד נפלא. הם הגיעו אלינו עם שמיכות בשבוע שעבר ובזכותם, השבוע החולף היה נעים וחמים לכל בעלי החיים שלנו.
המטרה שלהם היא להגיע לכמה שיותר כלביות ולעזור לכמה שיותר כלבתולים לעבור את החורף בהכי חמימות ונעימות שיש.
אנחנו כמובן ממליצים להצטרף לפרוייקט הנהדר הזה
https://www.facebook.com/שמיכה-לשמחה-781399348633454/timeline
ומזכירים לכם שגם מחר, בשבת, אנחנו פתוחים ומחכים לעוד מצעים ומגבות כדי שנוכל לחמם את כל הזנבות המתוקים.
אורי ויונתן, אתם גדולים מהחיים, הפתעתם את כולנו, חיממתם לנו את הלב כל כך והכי חשוב- חיממתם את בעלי החיים שלנו שמודים לכם מאוד. הלוואי ועוד אנשים יצטרפו לפרוייקט המברך שלכם, כדי שבאמת לא יהיה כלבתול אחד, שיהיה לו קר בכלוב. אתם מרגשים ומקסימים ואנחנו מאחלים לכם שתמיד יהיה מי שיעשה לכם חם בלב, כמו שעשיתם לכולנו.
שתהיה לכולכם שבת שלום