08/10/2015

תגיות:
,,,,,,,,,

 

עמותת 'תנו לחיות לחיות' מציינת 30 שנה להקמתה ומעלה את הקמפיין '30 סיבות טובות לאמץ כלב' בהשתתפות 30 שחקנים, אמנים, אנשי תקשורת ופוליטיקאים שהתגייסו בהתנדבות לטובת הכלבים בכלביות וקוראים לכם לאמץ כלב.

בבית המחסה של העמותה בכפר רות מחכים למעלה מ-250 כלבים ועשרות חתולים למשפחות מאמצות מכל רחבי הארץ, אלפי כלבים נוספים ממתינים בכלובים בכלביות עירוניות.  מטרת הקמפיין החדש היא לעודד את הציבור לאמץ כלב ולספר על הרבה סיבות טובות מדוע כדאי לאמץ כלב.  כלב הוא החבר הכי טוב, כלב מסייע להגביר את חוש האחריות בקרב ילדים ומסייע בהפגת בדידות בקרב קשישים, כלב "מאלץ" את בעליו לצאת לטייל וכך לשמור על אורח חיים בריא יותר, כלב גורם לחיוך, לצחוק והנאה – ומשפר את איכות החיים של בעליו. ובנוסף: כשמאמצים כלב – מצילים את חייו.

לצפייה בסירטון ליחצו כאן

לדברי יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות, גורלם של כלבים שאינם מאומצים הוא מר "מאה אלף כלבים בריאים מומתים מדי שנה בכלביות בישראל, פשוט בגלל חוסר מקום. אפשר להציל את הכלבים האלה – בואו לאמץ. הכלביות בתפוסה מלאה , הכלביה שלנו בעקבות השריפה בסכנין עמוסה מעבר לתפוסה מלאה. גם הקיץ נרשמה עליה במספר נטישות הכלבים ולעומת זאת ירידה במספר האימוצים.  אנו קוראים לכולם – בואו לקחת כלב לאומנה או לאמץ כלב. זה ישנה לטובה גם את החיים של הכלב וגם את החיים של המאמצים".

 

הקמפיין שהופק כולו בהתנדבות, יוצג בשלטי חוצות שנתרמו על ידי עיריות טבריה, תל אביב, פתח תקווה, הוד השרון, הרצליה, קרית אונו ובאר שבע. כמו כן, יוצג הקמפיין במשך מספר ימים באמצעות שילוט על האוטובוסים של חברת "מטרופולין".

 

בימוי הסרטון – הרצי מער, הפקה – עופר בן חיון, סטדיו 31 ו Wedman

עיצוב שילוט חוצות – סטודיו תלת

 

קמפיין האימוץ הינו קמפיין ההשקה של תנועת No kill Israel מבית 'תנו לחיות לחיות' (NKIL) , ששמה לעצמה מטרה להוריד את מספר הכלבים הבריאים המומתים בכלביות ל-0 עד שנת 2020.  אימוץ יותר כלבים היא אחת הדרכים להגשמת המטרה – לצד דרכים נוספות כגון הגדלת אחוז הכלבים המעוקרים והגדלת מערך בתי האומנה