28/06/2015

תגיות:
,,,,,,,

 כמדי שבת פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, סבתא רות מבקשת להקדיש את פוסט השבת, להצדיע ולהגיד תודה, לבנות חייל, אי שם בבסיס בגליל שהצילו משפחה שלמה.
זה לא סוד שהמצב בבסיסי צה"ל הוא קשה מנשוא. מאות בעלי חיים, כלבים וחתולים שננטשו בעבר, מתרבים בהווה ושורדים בקושי בתנאי השטח הקשים, ללא מזון ומים, ללא מחסה מפני מזג האויר. 
אנחנו מקבלים עשרות דיווחים מחיילים יקרים, שאכפת להם, מדי יום. קשה להשתלט על הכמויות האדירות אבל לשמחתנו בחודשים האחרונים התחלנו בשיתוף עם צה"ל גם במבצעי עיקורים וסירוסים,כדי לנסות ולהפחית את הכמויות, לנסות לצמצם את הסבל איתו מנסים לשרוד בעלי החיים בבסיסים.
אמא חתולה שממליטה בבסיס, יכולה לשרוד בקושי. היא צריכה להיות מספיק חזקה כדי להניק את גוריה וללא מים בימים חמים אלה, בלי מזון לגוף- אין לה איך לטפל בגוריה שזקוקים לה. היא נמצאת בסכנת חיים שמיידית פוגעת גם בילדיה.
החיילות היקרות שבתמונה, הבינו כמה מסוכן גורלה של אמא שירלי החתולה וגוריה והתקשרו לסבתא רות שהגיעה מיד לחלץ אותן ולהעביר אותם לבית אומנה,הגורים אוחדו עם אמן, שמיד נשכבה לצידן , להנקה, וסוף טוב לכל המשפחה. הם כעת באומנה ברמיאל .שם יוכלו לקבל את התנאים הכי מצויינים, לגדול ובבוא הזמן למצוא בתים מאמצים.
אנחנו שולחים מכאן תודה ענקית לחילות הרגישות שהצילו משפחה שלמה של אמא חתולה אחת וגוריה, משפחה שזכתה בחמלה, בלי עצימת עיניים ובכך ניצלו חייהם.
שתהיה לכולכם שבת שלום