01/01/2015

תגיות:
,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה עצומה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו למשטרת התנועה ולשוטרים תום סטרולי ושי פורטל ממתנ"א תל אביב .

מדי יום מתקבלות במוקד החילוץ וההצלה שלנו קריאות על בעלי חיים נטושים בצידי הדרך. חלקם אבודים, חלקם פצועים, חלקם ננטשו בלי טיפת רחמים בצד הכביש.
כמשתקבלת קריאה האמבולנס שלנו מיד יוצא למקום. אלה שבמקרים בהם בעלי החיים נמצאים על כביש סואן, איו לאמבלנס היכן לעצור מבלי לסכן את עצמו או את שאר הנוסעים וגם את בעל החיים שנמצא במצוקה.
בחודשים האחרונים, לשמחתנו, כל קריאה שקיבלנו קיבלה מיד חיזוק ושיתוף פעולה עם משטרת התנועה. השוטרים שי פורטל ותום סטורלי כבר היו עמנו במספר קריאות, עצרו עבורנו את התנועה, גם אם למשך מספר דקות ארוכות, סייעו והיו עמנו עד לחילוץ המוצלח.
אנחנו רוצים להודות למשטרת התנועה על שיתוף הפעולה החשוב הזה. כששיתופי פעולה חשובים כאלה יוצאים לפועל, אפשר לצמצם את הסבל והכאב של בני האדם ובעלי החיים גם יחד.
בהזדמנות זאת לא נשכח להודות גם לכל מי שמדווחים לנו או למשטרה על בעל חיים שנמצא במצוקה. הדיווחים שלכם, העיניים הפקוחות שלכם, מאפשרות לנו להגיע ולעזור ליותר בעלי חיים שזקוקים לנו. אנחנו הקול שלנו ומתפקדנו להושיט להם יד.
תודה מיוחדת לשי ותום היקרים, אתם דוגמא ומופת לכל שוטר ואזרח במדינת ישראל.
שתהיה לכולכם שבת שלום.

לינק לסירטון החילוצים