01/01/2015

תגיות:
,,,,,,,,

 ינואר 2014 בהתחלה הוא שכב על הכביש ואף אחד לא עצר למראה גור בן 5 חודשים ששוכב כואב אחרי תאונת דרכים קשה.
אחר כך כשהגיע להסגר, שכב שם במשך 3 ימים עד שהסכימו לשחרר אותו משם לטיפול רפואי! וכך, עם שתי ידיים שבורות, נאנק מכאב, בארי הגיע למרפאה של ד"ר סמואל כשמהמצב כבר קריטי ומסובך עד מאוד.
ביד אחת יש לו 3 שברים במקומות שונים וביד השנייה המרפק מרוסק.

בארי עבר שיקום ארוך והיום הוא עומד והולך כמו כולם. כמו כולם, אחרי כל מה שעבר הוא עדיין מחכה לבית חם
בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 
054-5351022  או 050-5548370

ינואר 2014 

ריץ', נשמה עדינה וטובה, בת 10, חיה באזור התעשייה באילת. אנשים טובים האכילו אותה שם. אבל חיים ברחוב הם לא חיים לאף חיה, בטח לא כשאת בת 10. 
אנמית, אוזנייה מודלקות מבפנים, ועמוסות בנשיכות, ככל הנראה ממריבות הישרדות ברחוב, צוורה גם הוא חתוך- כלבה בת 10! כמה התעללות יכול לעבור הגוף?!

לפעמים נמצאים בינינו גם מלאכים וכשריץ' מסיימת את הטיפולים שלה, למרות גילה המבוגר והאוזן החסרה-היא מוצאת בית ומעניקה לנו את אחד האימוצים המרגשים של השנה.


פברואר 2014 תלוייה באויר. פשוט אין דרך אחרת לתאר איך מצאו את שרה שלנו. חבל הדוק קשור לצווארה, כל כך הדוק, כל כך קצר, וכשזו ניסתה כנראה להשתחרר ממנו, כמעט ותלתה את עצמה.
מתנדבת יקרה חילצה אותה והעבירה אותה מיד למרפאה של ד"ר אורלי הררי. כלבונת כל כך מקסימה וכל כך אומללה, חברותית וישר מחלקת ליקוקים וחיבוקים לכל הסובבים שחילצו אותה ודואגים לשלומה. 
היא נאלצה לעבור ניתוח כירורגי על מנת להוציא את החבל שחדר עמוק לבשר. 
עם צוואר ברבור, היא עדיין מחכה לאחד שייקח אותה הביתה מבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 054-5351022  או 050-5548370

אפריל 2014 –איכשהוא קייסי כנראה הצליח להימלט מגורלו…או שאולי פשוט החליטו לשחרר אותו עם החבל אליו היה קשור, כי כלב חולה כמוהו כבר לא מועיל………
נשמה עצובה של כלבון שעבר התעללות והזנחה קשה. הוא נמצא משוטט בכפר קאסם ואנו נסענו לחלץ ולאסוף אותו.
עור ועצמות, פרוותו מוזנחת עמוסה פרעושים קרציות ופצעים מדממים. 
הוא עבר סידרת בדיקות ונמצא כי הוא אנמי בצורה חריפה וסובל מקדחת קרציות. 
העיינים, הן יכולות לספר את כל הזוועות שעבר.

קשה להאמין אבל קייסי, למרות כל מה שעבר- עדיין מחכה לבית בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 054-5351022  או 050-5548370

מאי 2014 היא שכבה מבוהלת בתוך שיח בכניסה ליישוב אורנית. אין לדעת כמה זמן. רזה עד לשד עצמותיה, גופה מלא פצעים מדממים וסימן של ספריי ירוק על גופה שיכול להעיד על כך שברחה/הושלכה מלשמור על עדר כבשים.

את אורנה אוספת הוטרינרית שלנו, היא מצליחה לחלץ אותה מהשיח, למרות החששות הגדולים ומביאה אותה למרפאה. בבדיקות שערכה לה נמצא כי היא מיובשת, דלקות עור קשות מכסות את גופה והיא סובלת מסקביאס.

חודשים של טיפולים במרפאה, שינויי מדהים שהיפיופונת הזאת עוברת ולמרות זאת..לא ברור איך..היא כעת עדיין מחכה לבית בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 054-5351022  או 050-5548370


מאי 2014 סטיץ' הקטן, גור קטן עדיין לא בן 4 חודשים, חולץ השבוע מכפר קאסם. קטנצ'יק מבוהל, גופו ללא פרווה בכלל, רק פצעים מוגלתיים, דלקות בעור שמראות על מחלת עור קשה שפשוט לא טופלה בזמן.
גופו מלא פרעושים מגרדים, הוא מיובש ורגליו הקדמיות כבר במצב הזנחה מסוכן ממש. בבדיקת דם נמצא כי ההזנחה הפושעת הובילה גם טפילים מסוכנים למחזור הדם.
חודשים ארוכים שסטיץ' מטופל במרפאה שלנו. הוא לא מסוגל לעמוד על רגליו והוטרינרית שלנו שמטפלת בו, דלית המדהימה, לוקחת אותו אליה הביתה לאומנה ושיקום.
היא כמובן מתאהבת בו…ומאמצת אותו 🙂


יוני 2014 כמות הקרציות על גופו של קוב מצצה ממנו כל טיפת דם אפשרית. 

גוסס, הוא שכב באתר בנייה. הוא לא אכל שבועות ארוכים, רזה עד לשד עצמותיו. מיובש. בקושי מצליח להעמד על רגליו.

אחרי טיפול ארוך וחזרה לחיים, קוב מוצא במהרה מאמצים אוהבים.

יוני2014 גילי נדרס ביישוב ליד קרית גת. לא רק שהנהג לא עצר להגיש לו עזרה, הוא שכב שם מדמם עוד ועוד עד שבזכות פוסט בפייסבוק הוא זכה לעזרה..
הוא עבר ניתוחים רבים ברגליו ושיקום ארוך מאוד. הוא עבר לאומנה שהתאהבה בו ואימצה אותו לבית הכי מושלם שיכולנו לאחל לו.


יולי 2014 שלושה ימים הוא שכב כך מכווץ על ריצפת ההסגר…אבל עוד הרבה לפני כן, על פי מצבו הגופני והנפשי הקשה, הוא הסתובב שבועות אם לא חודשים מבלי שאיש ייטפל בו.

שלושה ימים ואיש לא יכול להתקרב אליו. הוא בלחץ נוראי, הוא חושף שיניים ואין יד שיכולה לגשת אל הלב המרוסק.
הוא נכנס לרשימת המתה. מי יאמץ כלב שנראה כך ומתנהג כך?

אנחנו מוציאים את בוני לסדרת טיפולים ארוכה. אי אפשר לזהות אותו בתם הטיפולים
הוא מסיים את הטיפולים ועובר לכלביה שם מוצא בית כעבור מספר חודשים, אצל משפחה מקסימה!

יולי 2014  רובי נמצאה משוטטת במעלה אדומים. מפוחדת, הפרווה מלאה קרחות קרחות עמוסות בפצעים מודלקים, היא רזה, מיובשת, כמעט ואינה שוומעת מדלקות בשתי אוזניה, קורעת את הלב לגזרים.
היא עוברת סדרת טיפולים ארוכה אצלנו במרפאה ומשם כשכמעט ואי אפשר להכיר אותה, לאחר השינויי שעברה, היא יוצאת מיד לבית מלא באהבה.

יולי 2014 הוא נמצא בבסיס צבאי בדרום, בין ירי הרקטות והקולות המפחידים, הוא ניסה למצוא מקום מסתור, תשוש ומיובש, בקושי מצליח לעמוד על רגליו.
גבעתי כנראה ננשך לפני מספר חודשים…שני חורים עמוקים בפרצופו לא טופלו במשך כל כך הרבה זמן שהחורים הזדהמו והתמלאו תולעים, רימות, שפשוט התפשטו על כל פניו הנפוחות.
גבעתי עובד סדרת טיפולים ארוכה ובסופה מוצא בית מאמץ מושלם!


יולי 2014 בפשיטת יס"מ באחד הכפרים, הם מצאו את סושי. כלבלב עדין ומתוק, זנבו חתוך, עור ועצמות, סובל ממחלת עור קשה, קשור בחבל "שומר" על מחסן נשק. מאושר לראות את מחלציו, הוא הועבר מיד למרפאה של ד"ר שיינר שם החל לעבור סידרת בדיקות מקיפה.

הוא מחובר לנוזלים, החל לקבל אנטיביוטיקה ונלקחה ביופסיה על מנת לברר לעומק את הבעייה בעור.

הוא כבר שינויי מדהים אבל עוד יותר מדהים שהלב הענק הזה עדיין מחכה לבית…בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 054-5351022  או 050-5548370

אוגוסט 2014 פוקה, שארפיית מתוקה וטובה, בת 10, נמצאת לבדה, משוטטת ברחוב מפוצצת בקרציות, קרחות מכסות את הגוף שהיה פעם מכוסה פרווה, היא רזה מדי, עצובה ומדי וסוחבת רגל שבורה.
פוקה עוברת שינויי מדהים, למרות גילה המבוגר. היא עוברת לכלבייה שלנו ומשם יוצאת לאומנה, שם היא מחכה היום.
שמחה נמצא באוגוסט 2014 בשדרות. עור ועצמות, גופו עמוס בקרציות, תולעים אוכלות אותו מבפנים..והוא, כך נראה, מסתובב כך כבר שבועות ארוכים..
בזכות אדם אחד שהחליט לעצור ולעזור ועוד שני מתנדבים יקרים שהסיעו אותו למרפאה של ד"ר שיינר, שמחה החל לקבל טיפול רפואי.
בבדיקות נמצא שהוא אנמי, חלש מאוד, מיובש ומיד החלו בטיפול תומך לגוף, מתן אנטיביוטיקה וטיפול בקרציות ובתולעים.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.982937175065761.1073741929.154763454549808&type=3

כעבור 4 חודשים אי אפשר להאמין שמדובר באותו הכלב.
עוד יותר קשה להאמין-ששמחה מחכה עדיין לבית בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות 
054-5351022  או 050-5548370

אוגוסט 2014 כמה אנשים עצמו את העיניים כשאדם עבר לידם? 

כמה שבועות יכול להחזיק הגוף מבלי שיאכל דבר? ואיך יכולה הנפש להמשיך ולשרוד, לבדה בעולם, גוועות ברעב, צל מרחף בין מיליוני בני אדם……אדם מגיע אלינו עור ועצמות ובמשך תקופה ארוכה מקבל טיפול תומך לגוף שהפך שלד

הוא משמין ומתחזק ומוצא את הבית המאמץ הכי אוהב שיש!



נובמבר 2014 קרוב לודאי שזו היתה איזו "המלטה ביתית" וכרמי וספי שחלו לא היו חלק מהחישובים הכלכליים..ולכן, כמו שקית זבל מיותרת, הם נזרקו לתוך ארגז קרטון באמצע הרחוב, ליד הדואר.

אח ואחות קטנטנים, בני פחות מחצי שנה, שוכבים גוססים בקרטון ברחוב מי יודע במשך כמה שעות…….בחורה שעוברת במקום ומבחינה בארגז מיד מעבירה אותם אלינו. הם עוברים למרפאה של ד"ר יובל סמואל – מרכזים לרפואה וטרינרית. כרמי, הגורונת, נאבקת על חייה. בשבועיים האחרונים לא ידענו אם תצליח לשרוד. 

הם שניהם עם דמודקס וסקביאס (מחלות עור) אבל לכרמי כבר יש זיהום נוראי שלא מאפשר לגעת בה. היא צווחת מכאב. הזיהום חדר לגופה הקטן שמתקשה להילחם.
אחרי סדרה של טיפולים קשה להכיר את השניים שמוצאים במהרה בתים חמים ומאמצים!
 
 
ספטמבר 2014 3 רגליים שבורות, אחת מהן עם שבר פתוח, קרע בשלפוחית השתן, דימום פנימי, נמצאת בסכנת חיים.

כך נמצאה עדנה המתוקה שלנו, לאחר שנדרסה באזור הצפון. 

היא עוברת סדרת טיפולים במרפאה של ד"ר סמואל וכשהיא עדיין חבושה ומטופלת את מוצאת בית עם לב ענק שמאמצים אותה, כמו שהיא, כדי שתוכל להחלים ולהתחזק בבית חם ואוהב.

נובמבר 2014 רכב פגע בלוסי בזה אי אפשר לטעות. הלסת שלה כולה מרוסקת לחתיכות, שינייה שבורות, חותכות את חלל הפה המדמם, היא זועקת מכאבים והאמבולנס שלנו מיד מעביר אותה לקבלת טיפול רפואי.הרגל של לוסי שבורה ובודאי הגוף קיבל עוד מכות מהדריסה הקשה, אבל כעת במרפאה מטפלים במיידית בלסת שספגה את המכה הנוראית.
לוסי נאלצת לעבור כריתת רגל, אבל על 3 רגליים היא מצליחה במהרה למצוא בית מושלם אצל איריס גפני המדהימה.


דצמבר 2014 בסך הכל בן 3 חודשים, לולי המתוק נמצא נטוש ודרוס על כביש באשקלון.הלסת חטפה מכה חזקה מדי. 
הוא עבר לד"ר יובל סמואל – מרכזים לרפואה וטרינרית שם נכנס לניתוח חירום.
לולי סובל משבר בחלק האחורי של שתי הלסתות. אי אפשר לשים שם שתל או פלטה בגלל שהוא מאוד צעיר והעצמות רכות וכן בגלל המיקום הבעייתי של השברים. 
ד"ר יואב ברעם המנתח, תיקן זאת זה תוקן תפירה ועל ידי זמם מיוחד שמחזיק את הפה. 
לולי עובר שיקום ומוצא בית מלא באהבה שמאמץ אותו במהרה!