17/08/2014

תגיות:
,,,,,,,

 
לפני כחודשיים, קיבלנו קריאה על כלבה אומללה שננטשה בהסגר בהריון. הכלבה, מיקה, שכבה כואבת בכלוב. כואבת את כאב הנטישה ואת ההריון המתקדם..החלטנו להוציא אותה משם ולהעביר אותה אלינו. להקל עליה ולו במעט את התנאים. אלה שבדרך מהדרום, מיקה המליטה ברכב. היא המליטה 10 גורים, שניים מהם מתים…
כלבה מדהימה, כלבה כואבת ועצובה, איך תעזור עכשיו לה ולעוד 8 גורים, שעוד לפני שפקחו את העיניים לעולם הזה-הם כבר נמצאים בכלוב..? איך תמצא עכשיו מקום לכולם?
ערן, מנהל המרפאה שלנו, נזכר באוהבת בעלי חיים מושבעת, בעצמה אמא לכלבון וחתול, מאכילת חתולי רחוב שכבר הספיקה ברזומה העשיר שלה, גם להתנדב במרכז לשיקום פילים יתומים באפריקה..- גלי המדהימה.
תוך חצי דקה גלי הסכימה להיות אומנה למיקה וגוריה. ולא, היא לא גרה באיזו וילה עם 20 חדרים, יש לה לב עם עוד 200 חדרים להכיל כל זנב שזקוק לעזרה. היא טיפלה במיקה והגורים במסירות ואהבה עצומה. היא עזרה לחלשים לינוק וכששניים מהשמינייה חלו, היא הגיעה מדי יום למרפאה לבדיקות והמשיכה וטיפלה בהם בביתה.
עוד כשהתחילה את האומנה, גלי עדכנה אותנו שאחרי חודש היא צריכה לטוס לאירוע משפחתי. ולכן כשהגיע הזמן, עלמה הקסימה ואימה, שימשו "אמא מחליפה" וקלטו אליהן הביתה את כל החבורה.
בשילוב כוחות, כמעט וללא עזרתנו, שתי האמהות, גלי ועלמה, החלו להתחיל לחפש לגורים בתים מאמצים., הם העבירו מבחנים שלא היו מביישים אף סיירת, כל מי שהתעניין בגורייה. הן צילמו, תיחקרו, הסבירו ושאלו, הכל בסובלנות, הכל במטרה, להביא, בסופו של דבר, את כל אחד מהגורים-לבית מושלם.
לפני שבוע, השתיים אירגנו יום אימוץ גורים במרפאה שלנו- את התוצאות המדהימות אתם יכולים לראות בתמונה שלכם. גלי (הגאונה אם יורשה לי להוסיף) אף הקימה קבוצת וואטסאפ לכל המאמצים, וכבר קיבלה פידבקים ממשפחות מאמצים שזה מאוד עוזר להם בהתנהלות ובהבנה שיש להם שותפים ל״צרות גידול גורים״.
עכשיו שכל הגורים מצאו בתים מאמצים, הגיעה גם תורה של מיקה המדהימה, שאנחנו בטוחים, שהשתיים האלה, ימצאו לה בית לא פחות ממדהים.
הסיפור הזה היה יכול להיגמר אחרת. גורים בהסגר, לרב לא שורדים, אמא עם גורים בהסגר, עוברת טלטלת נפש נוראית שעולה לה לרב בבריאותה. שוב ושוב אנחנו חוזרים ומדגישים את חשיבות העיקור והסירוס, אבל כנראה שמי שלא ראה גורים בהסגר, כנראה שלעולם לא יבין, כמה עיקור זו פשוט הצלת חיים.
גלי ועלמה המדהימות, אנחנו רוצים להודות לכם מכאן על השבועות הארוכים והבכלל לא פשוטים שעברתן עם משפחה מרובת זנבות. לאורך כל הדרך, אפילו לא פעם אחת, לא התלוננתן, לא ויתרתן, התחייבתן להעניק בית אומנה והענקתן אותו במלוא המסירות והאהבה, גם כשהיו ימים קשים מדי.
אנחנו גאים בכן ומודים לכן מעומק הלב, על שהצלחתן להציל 9 כלבים מדהימים ולהעניק לכל אחד מהם את החיים הכי טובים שיכל לקבל. הצלתן 9 נשמות והענקתן לכל אחת מהן עולם ומלאו. תבורכו על כך אלפי ברכות!
שתהיה לכולכם שבת שלום.