15/06/2014

תגיות:
,,,,,,

 
בשבוע הקרוב (15.6.2014) ייכנס לשימוש האמבולנס השני של עמותת 'תנו לחיות לחיות', אשר יבצע בעיקר טיפולים יזומים בקרב חתולי הרחוב ויאפשר לאמבולנס ה'ותיק' של העמותה לתת מענה ליותר קריאות מצוקה המתקבלות דרך המוקד הטלפוני, המייל האדום ועמוד הפייסבוק של 'תנו לחיות לחיות'.

לפני כשלוש שנים, במלאת 25 שנה לעמותה הגדולה בישראל למען בעלי חיים, חנכה העמותה אמבולנס – רכב חילוץ והצלה המסייע לבעלי חיים נטושים במצוקה. מאז מטפל האמבולנס, כמעט ללא הפסקה, בכ-10 קריאות מצוקה מדי יום ובסך הכל אלפי קריאות בשנה. בנוסף, מסייע האמבולנס לפרוייקטים של עיקור וסירוס חתולי רחוב שמבצעת העמותה בערים שונות. 

לדברי יעל ארקין, מנכ"לית 'תנו לחיות לחיות": כניסתו של אמבולנס נוסף לפעילות בעמותה תביא תועלת רבה הן לכל בעלי החיים הנטושים והפצועים והן לחתולי הרחוב ולתושבים האחרים. ראשית, נוכל להגדיל את כמות הקריאות שאליהן נענה אמבולנס החירום שלנו. שנית, האמבולנס הנוסף יאפשר לנו לשפר את מצבם הקשה של חתולי הרחוב. בפרוייקטים יזומים של עיקור וסירוס חתולי רחוב אנו מגיעים לערים שונות, אוספים את חתולי הרחוב ומחזירים אותם למקומם כשהם מעוקרים ומסורסים. כך אנו מצליחים להפחית את ההתרבות הטבעית ולהקל את סבלם של חתולי המקום. העמותה מבצעת פרוייקטים אלה בשיתוף העיריות ומאכילי החתולים ובמחירי עלות. פרוייקט נוסף שנוכל לבצע בזכות האמבולנס השני הוא עיקור וסירוס של כלבים משוטטים בבסיסי צה"ל השונים, שם יש בעיה קשה מאוד של כלבים משוטטים וכלבות שממליטות גורים לחיי סבל". 

האמבולנס השני של 'תנו לחיות לחיות' הינו תרומה של בני הזוג לימור ועידן עמיר מאשדוד. שני בני הזוג הינם תורמים ותיקים של העמותה ופעילים בטיפול בחתולי הרחוב בעירם. בעבר אף השתמשו פעמיים בשירותיו של האמבולנס להצלה וחילוץ של חתולים שמצאו, ואז גמלו בלבם שכאשר יהיה ברשותם כסף זו המטרה הראשונה שעבורה ירצו לתרום. ואכן, ברגע שהדבר התאפשר בידם תרמו בני הזוג לעמותה את הסכום לרכישת רכב החילוץ השני ולהפעלתו למשך שלושה חודשים ראשונים.

העמותה זקוקה לתרומות נוספות להפעלתו השוטפת של האמבולנס בהמשך ואתם מוזמנים לקחת בהפעלתו ולעזור לנו להפעיל אותו בהמשך.
לתרומות עבור האמבולנס, ניתן לתרום באתר המאובטח שלנוhttps://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776 שלוחה