08/06/2014

תגיות:
,,,,,,

 
אוהד הגיע אלינו עם פתיחת המרפאה שלנו ברמת גן. הוא מיד הפעיל את הקסם האישי שלו על כל זנב שנכנס למרפאה. תמיד בחיוך, תמיד עם מלא אהבה, הוא מטפל בכל אחד מהם, כאלו היו שלו. האהבה שלו לבעלי חיים עושה את העבודה שלו למעולה, כי הוא באמת נותן להם את הלב והנשמה. 
הוא כל כך אוהב אותם, שלמרות שהיו לו כבר 4 כלבים בבית, כשדיאנה שלנו, כלבונת בלי עין אחת, לא הצליחה למצוא בית במשך כל כך הרבה זמן- הוא ורוני, אישתו היקרה, מיד צרפו אותה למשפחה. הוא כל כך אוהב אותם, שגם עם 5 כלבים, כשדקסטר, הכלב השחור הגדול, שאיש לא רצה, הצטרף גם הוא למשפחה. 
כן, הוטרינר שלנו יש לו לב ענק והוא נותן את כל כולו במרפאה וחוזר כל ערב לבית מלא בזנבות ואהבה. 
חוץ מלטפל בזנבות היקרים, אוהד הוא גם הוטרינר שאחראי על העיקורים והסירוסים שנעשים במרפאה. במהלך השנתיים האחרונות הוא עיקור וסירס אלפי כלבים וחתולים ובכך הציל מאות אלפי חיים! 
אוהד הוא אחד המצחיקים בעמותה שלנו ואנחנו מאמינים שאת המשפט: "הוא כבר מתלוצץ עם רופאיו" המציאו כשאוהד היה בסביבה. 
בתוך האהבה העצומה שהוא מפזר לכל הזנבות במרפאה הוא גם לא שוכח תמיד להצחיק אותנו ולהפוך את יום העבודה עם המקרים הקשים שמגיעים, להרבה יותר חיובי ונעים. 
זכינו שיש לנו וטרינר מקסים כמוך אוהד (ואני בטוחה שעכשיו תהיה לך הערה צינית מצחיקה לומר) ובאמת שהאהבה שלך לזנבות המתוקים שמגיעים אלינו, מרגשת כל פעם מחדש. בשנייה אתה הופך כל זנב נטוש לחלק ממשפחת תנו לחיות לחיות ומרפא בשנייה את הנפש הפצועה שלהם בחיבוק ששווה הכל.
אוהבים אותך, מעריכים עד מאוד ומקווים שיום אחד תעבור כבר לבית ענק, במקום הדירה העמוסה זנבות, כדי שנוכל לצרף אליכם עוד כמה זנבות  
שתהיה לכולכם שבת שלום!