09/03/2014

תגיות:
,,,,,,

 
את זוועות בעלי החיים סהר גילה בזכות אבא שלו. אבא שמבין שהעיינים של הילד שלו לא יכולות להישאר עצומות. הניסיון הראשון היה כשאביו צפה בהרצאה של יורופסקי: "שאלות צצו לי עוד בגיל צעיר, מספר לי סהר. לא למה לחתול מגיע להיות בבית ולתרנגול בכלוב.. אבל שמרתי את השאלות לעצמי. אחרי שאבא נחשף להרצאה, החלטנו להתנסות. ההתנסות לא הצליחה, אבא שלי ניסה צמחונות, ואני חזרתי לאכילת בשר. לאחר צפייה מעמיקה בתוכן התעללות בעלי חיים, העמקה וידע החלטנו לעשות צעד אל הטבעונות".
הנאום שכתב סהר, הוא נאום שנכתב מהלב. סהר עמד באולם הכנסת וצעק לכולם: "המלך הוא עירום"- יש מציאות שכולכם מתכחשים אליה. יש זוועות שמתרחשות מדי יום בעולם בעלי החיים- ואתם כולכם עוצמים עינים, במקום לחנך, בעיקר אותנו הילדים, לחמלה ואהבה שלהם: "שלום, קוראים לי סהר
אני עומד כאן היום ביום שכולו למען זכויות בעלי החיים בשם אלה שאינם מסוגלים לדבר בשפתינו, בשם אלה שמותר לגדל רק בשביל מטרה אחת- להרוג. בשם בעלי החיים במשקים, אלה שמותר, לפי החוק!!! לגרוס, לחנוק, לחתוך להם חתיכה מן הגוף הקטן שלהם. בשם אלה שכאבם לא נחשב אם הוא מהיר מספיק??? זה לא מוזר למדוד כאב בזמן? אסור לי להכאיב למישהו, אני כבר יודע את זה. כל המבוגרים מסבירים שזה לא יפה להרביץ, שזה כואב, אפילו לא לזמן קצר. אתם יודעים שזה אסור אבל אז עם השנים, אתם מתבגרים ומדחיקים. אתם מחנכים אותנו מגיל צעיר איך להתנהג בעולם, אתם מלמדים אותנו לא לפגוע בחלש, לכבד את האחר, להיות עדינים, לרחם, לוותר…. אז למה אתם עושים את כל מה שלימדתם אותנו שאסור? למה אתם פוגעים בהם? אני בכלל לא מבין איך זה שיושב מישהו מבוגר ומחליט שמותר על פי החוק! לצרוב, להפריד אמהות מצאצאים… אני לא מבין איך זה שבכולבוטק מדברים על זה שהמכונה לא טוחנת כמו שצריך במקום לדבר על זה שיש מכונה שטוחנת יצורים חיים, אני לא מבין אתכם.
אנחנו לא מבקשים ממי שפוגע בבן אדם, בכלב או חתול לצמצם או להפסיק בהדרגה… אנחנו דורשים! להפסיק מיד ולחלוטין. אני לא משווה את מי שאוכל מוצרים מן החי לפושע כי אני מניח שהרוב לא יודע… אתם מחנכים אותנו שאסור לשקר… גם למבוגרים אסור, שכחתם?? תנו לנו את הזכות לדעת, אפשרו לנו לבחור.
בעידן של כל כך הרבה ידע חוסר מודעות זה רק מבחירה. חפשו את המידע, כי האלימות הכתובה בחוק היא קיצונית. אם יש יצור חי שקורא לעזרה בפח זבל ברור לכולנו שהוא לא אשפה, כולם כבר יודעים שזה לא חד פעמי, הרוב אפילו חוקי. בפחים של משרד החקלאות מצייצים ונגרסים 10 מיליון אפרוחים בשנה!
באתי לפה היום כדי להגיד לכם המבוגרים- אתם חייבים לשנות את הדרך שלכם, את העולם שלנו, את העתיד שלי. אנחנו לא חיים בטבע ומזמן לא נלחמים לשרוד, להמשיך להרוג זה רק למטרות הנאה. אתם כבר אבא ואמא, אולי סבא וסבתא או דוד ודודה אבל כולכם, ילדים של מישהו. כולם אומרים שצריך לדאוג לילדים, לדור המחר, לעולם טוב יותר אבל יש משפט שאומר "אתה לא מה שאתה אומר, אתה מה שאתה עושה!" הפסיקו לדבר, התחילו לעשות, הִראוּ דוגמא אישית, קחו אחריות. 
אני רק ילד, אתם המבוגר האחראי, אני יכול לסמוך עליכם?"
סהר היקר, כמה מרגש זה לראות ילד בגילך עם עיינים פקוחות לרווחה. כמה מרגש זה להכיר ילד בגילך, שבניגוד לרב המבוגרים- לא רק מדבר אלה גם עושה. יש לעולם המבוגרים כל כך הרבה מה ללמוד ממך. יש לנו, תקווה, שיום אחד יצמח פה דור של ילדים להורים כמו אבא שלך, שיאפשרו לכולם לדעת את האמת שהרב מסתירים, שיאפשרו לכולם לבחור באהבה ולא בהסתרה למען בעלי החיים.
אתה ילד נדיר ומיוחד ואחנו מאחלים לך שתמיד תהיה מוקף באנשי אמת, באנשים שהאהבה היא שמובילה אותם בחיים שלהם. 
שתהיה לכולכם שבת שלום!