02/02/2014

תגיות:
,,,,,,

 
השבוע ציינו בעולם את יום השואה הבינלאומי. לצערנו, במדינה שלנו, חיים אלפי ניצולי שואה בעוני רב. הנתונים מציגים תמונה עגומה על מצבם של ניצולי השואה בישראל של 2014. הנתון הכואב של 60 אלף ניצולים שחיים בקושי רב, חלקם פשוט רעבים ללחם.
מדברים הרבה על עוני בחדשות, אבל עד שאתה לא רואה את זה בעיינים- אתה לא באמת יכול להבין כמה המצב חמור. והוא חמור מאוד. 
בשבועות האחרונים יצא לי להגיע לעקר ולסרס חתולי רחוב שמאכילים אנשים שיש להם בקושי אוכל לעצמם. נכנסתי לדירות ישנות, שבהם מורידים את המים בשירותים עם דלי, כי אין כסף לשלם לאינסטלטור. נכנסתי לדירת שני חדרים שגרה בתוכה משפחה של 5 נפשות. נכנסתי לדירה של אישה שחיה כבר שבוע בחושך, כי אין כסף לחשמלאי. 
בכל אחת מהדירות הללו, חיים בפנים ובחוץ, עשרות חתולים, שאלו שאין להם, עדיין דואגים להם שלא ירעבו.
מישהו פעם אמר לי, שמי שלא חווה את התחושה של להיות רעב לפיסת לחם, לעולם לא יוכל להבין מה זה רעב וכנראה שבגלל זה, הרבה ניצולי שואה, הרבה משפחות שבקושי מאכילות את עצמן- לא יכולות לוותר על ההאכלה של החתולים, של הגוף שבתוכו חיים.
האנשים היקרים האלה, האנשים המדהימים האלה, פונים אלינו לעזור להם לטפל בחתולים. כפי שאתם יודעים, גם אנחנו עמותה שחיה מתרומות והמשאבים שלנו מצומצמים. אנחנו מנסים לעזור למי מהם שרק אפשר, כמה שרק אפשר. 
ואז השבוע, הגיעה אלינו מלאך ושמה לימור. לימור מאכילת חתולים מסורה, מגדלת חתולים וכלבה בביתה וביחד עם בעלה מחנכת את ביתם לחמלה ואהבה.לימור המקסימה, החליטה לתרום לעמותה רכב לעיקור וסירוס כלבים וחתולים! קמה יום אחד אישה מדהימה ומחליטה שהיא תורמת מכספה כדי לעזור ובגדול, היא מתנדבת ותורמת לעשות את מה שלצערנו, אף אחד במדינה לא משכיל לעשות.
לימור שמעה על פעילות העמותה. היא קוראת על מאות הכלבים הנטושים בבסיסי צה"ל, היא רואה את אין ספור המקרים הקשים שמגיעים אלינו לטיפול במרפאה, היא בעצמה מאכילה את החתולים חסרי הבית ויודעת כמה קשים הם החיים עבורם ברחוב ללא עזרה.
לימור יודעת כמונו, שרק בעזרת עיקור וסירוס נוכל לצמצם את כמויות הכאב, הנטישות, הסבל וההתעללויות. למעלה מ-2 חתולי רחוב במדינת ישראל שורדים בקושי ולמעלה מ-100 אלף כלבים בריאים שמומתים מדי שנה בכלביות כשאיש לא בא לאמץ אותם והנטישות רק גדלות ומתרבות.
המטרה שלנו היא להסתובב עם הרכב ולהגיע לכמה שיותר מקומות בהם באמת אין מי שעוזר ולעזור לאלו שאכפת להם, לצמצם את כמויות הילודה הבלתי פוסקת ובכך לעזור הן לבעלי החיים שהיו בריאים יותר והן לאנשים היקרים שקורסים תחת הוצאות ההאכלה והטיפול במאות חתולים וכלבים ברחבי הארץ.
לימור היקרה, את פשוט מלאך שנפל עלינו משמיים ואין מספיק מילים להודות לך על התרומה הנדיבה הזו. את אישה מיוחדת ומדהימה ויש לנו את הכבוד לשלב איתך זרועות ולצאת למבצע הצלת חיים של מאות בעלי חיים שכל כך זקוקים לכך. הנתינה שלך מאפשרת לנו לתת לאחרים ואני בטוחה שאת מרגישה כמונו- שאין דבר שיותר ממלא ונותן טען לחיים מהאפשרות לעזור לאחר. אנחנו כמובן עוד נצלם ונעדכן ונתעד את הפרוייקט המופלא שלך כדי שיום אחד, ביתך, תוכל להראות לנכדיה על סבתא לימור שהצילה במדינת ישראל חיים של אלפי בעלי חיים.
שולחים לך ולמשפחתך מאיתנו ומכל הזנבות, אלפי תודות!
שתהיה לכולכם שבת שלום