22/01/2014

תגיות:
,,,,,

 


השבוע, מי שעוקב אחר העמוד שלנו, בודאי קראתם על הכלבים המבוגרים שננטשו ומצבם מדרדר אצלנו בכלוב וכמה אנחנו מנסים להציל את חיים, כי בכלוב, פעמים רבות מדי-הם פשוט מתים מצער!
לפני למעלה משנה, כלבונת פיצפונת ושמה פריצי ננטשה בגיל 10 אצלנו בכלבייה. היא גססה בכלוב. אין מילים אחרות לתאר את הזוועה שהנטישה הזו עשתה לה. היא סירבה לאכול, היתה יושבת ימים שלמים בכלוב, רועדת ובוכה בלי סוף. הנטישה הזו גמרה אותה. אני תמיד אומרת שנטישה היא הפשע הכי חמור שהמין האנושי עושה לבעלי החיים. רק מי שרואה אותם אחרי שנוטשים אותם, יכול לחוות את חוסר האונים מול הנשמות העדינות האלה שפשוט מתפרקות ברגע שהן נכנסות לכלוב.
אז תחשבו מה עובר על כלב שננטש פעמיים?!
זה מה שקרה לפריצי. היא יצאה לאומנה שהתאהבה בה ואימצה אותה. הצילה את חייה. פריצי חזרה לחיות. קיבלנו תמונות של פריצי מהבית, מאושרת, מתפנקת- חיה!!!!!!!!
ואז אחרי חצי שנה, אם המשפחה החליטה שהספיק לה.
פריצי ננטשה בפעם השנייה! את המבט בעיניה אני בחיים לא אשכח. שוק. הכלבה פשוט היתה בשוק ולא יכלה לצאת ממנו. שוב הרעידות, הבכי, התחנונים להצלה, לא אוכלת, לא שותה-פשוט מנסה להרוג את עצמה.
למזלה של פריצי, הפייסבוק הפעם עבד לטובתה והיא יצאה אחרי מספר ימים בודדים, שהיו קריטיים כי לא אכלה או שתתה והיתה על סף מוות, לאומנה. 
ואז הגיעה דנה. דנה שקראה את הסיפור של פריצי, דנה שיש לה כבר כלב בבית, דנה שהבינה שאת החיים של הכלבה הזו צריך להציל מהר. לא להעביר אותה מאומנה לאומנה ובטח שלא להעביר אותה לכלוב.
דנה מיהרה להגיע ולאמץ אותה. דנה מיהרה, באהבתה העצומה, להזרים חזרה את הדם ללב של פריצי ולגרום לה שוב לחיות, להרגיש שיש מישהו בעולם הזה שלא מוותר עליה, מישהו שנלחם על חייה, מישהו שרוצה אותה! היא לא לבד בעולם!
והיו קשיים. איך לא יהיו כשמשחקים בחיים של קטנטונת כזו? אבל דנה לא ויתרה. היא פנתה אלינו לעזרה ואנחנו כמובן שמחנו לעזור בכל דרך אפשרית ומיד הצמדנו אליה את זהבית המאלפת שלנו. כשהשכנים התלוננו על נביחות- היא חיפשה דירה לעבור אליה. כשהיו לדנה שאלות, חששות, התלבטויות- היא פנתה אליה שנעזור לה. 
כי לזרוק כלב, לוותר, הכי קל. להלחם על משהו שיצליח, זה אולי קצת יותר קשה- אבל את התגמול שמקבלים מהכלבים האלה אחר כך, רואים וזוכים בהם רק אנשים גדולים. אנשים נדירים כמו דנה!
דנה יקרה, כמי שעברו עם פריצי את כל התלאות, כמי שראו את פריצי גוססת ונעלמת לנו בין הידיים, אנחנו רוצים להודות לך על שהיצלת אותה! העקשנות שלך להצליח באימוץ הזה, הסובלנות שלך, ההתמדה שלך להמשיך ולנסות שיצליח- רואייה להערכה עצומה! אני מחפשת מילים להודות לך ורק רוצה לחבק אותך חיבוק אחד ארוך וחזק כדי באמת להודות לך מכל הלב על שהצלת את פריצי!
אנחנו מאחלים לך מכאן שהאנשים בחייך ילחמו למענך תמיד כמו שנלחמת עבורה, שלאן שלא תפני, שיהיה תמיד מי שיראה את ההילה שעוטפת אנשים נדירים כמוך שראויים לחיים מלאים בטוב.
שתהיה לכולכם שבת שלום.