05/01/2014

תגיות:
,,,,,

 


לפני מספר חודשים נזרקה בהסגר צ'לסי המתוקה. עמוסה בגידולים, אחרי שקרוב לוודאי סיימה לספק לבעליה גורים למכירה, היא נזרקה למות בהסגר. נזרקה למות כשגופה עור ועצמות (תמונה למעלה), כואבת, בקושי מחזיקה מעמד. 
אנחנו החלטנו להוציא אותה משם. להוציא אותה ולהילחם שתבריא ותזכה לחיים אחרים ממה שהכירה. חיים שמגיעים לכל מי שנשמה באפו. צ'לסי הגיעה למרפאה של ד"ר שיינר, שם עברה מספר ניתוחים להסרת גידוליה, טופלה במסירות ואהבה, השתקמה והתאוששה. במשך כל הזמן הזה, צ'לסי, בחיוך תמידי, אמרה תודה ונתנה לק לכל מגע, היתה אסירת תודה, מה שכמובן רק צובט עוד יותר כשאתה חושב על נשמה כזו מדהימה שנזרקה כמו נעל ישנה.
במשך כל הזמן הזה אנחנו ניסינו כאן למצוא לה אומנה. אומנה שתעזור לה להשתקם, להחלים, להתחזק ולחבק את הכלבונת שכ"כ ביקשה אהבה. שבועות ארוכים שהיתה דממה. כלבה בת 10, גידולים, אף אחד לא רוצה להתעסק עם כזו "צרה". אני זוכרת תגובות נלהבות מיופיה שהלכו ונעלמו כשהתברר בת כמה היא. כי סביר להניח שאם היתה בת שנה, היתה נחטפת תוך שעה. את זה לצערי אנחנו מכירים…אבל אז הגיעה גל. גל קראה על צ'לסי וביקשה לקחת אותה לביתה. 
במשך שבועות, צ'לסי, שעדיין התאוששה מהטיפולים, עשתה את צרכיה בכל פינה בביתה של גל ואם לא די בכך, היא גם הרסה, לעסה, נבחה, שרטה ופירקה, כל דבר בביתה של גל ובקיצור- הרסה לגל את הבית ואת החיים.
אבל בחורה כמו גל שפותחת את הבית בשביל נשמה אבודה שכזו לא נשברת בקלות. כן, היה לה קשה, קשה מאוד ואפילו בלתי נסבל. אבל גל הבינה שלכל דבר בהתנהגות של צ'לסי יש סיבה ולכל דבר יש פיתרון. צרפנו לשתיים את זהבית המאלפת שעזרה וכיוונה לחיי זוגיות שלווים ומאז האהבה פורחת והשינויי שחל בצ'לסי, הן מחוץ והן מבפנים הוא מדהים!
כשאתה כל היום מקבל פניות מאנשים שרוצים לזרוק את הכלב כי הוא אכל להם את הספה ומצד שני את התירוץ המקובל של "אני לא נמצא מספיק בבית ולכן לאמץ כלב זו התעללות" זה מרגש לפגוש אנשים כמו גל שמבינים, שאין דבר יותר נורא מכלוב. שאין בעיה שאי אפשר לפתור אם באמת רוצים. בכל גיל. שאהבה, אחת כזאת אמיתית, יכולה לרפא כל כלב ולהעניק לו, גם בגיל 10, עוד שנים ארוכות של בריאות ואושר.
גל היקרה, חוללת פלאים בצ'לסי בזכות האהבה העצומה שלך, הסבלנות שלך וההבנה הכל כך פשוטה ואם זאת לצערנו כל כך לא מקובלת, שכלב, שהוא פשוט כולו לב, זקוק רק ללב שיאהב אותו בחזרה והוא הופך למאושר. החזרת את צ'לסי לחיים ואת מעניקה לה מה שלא קיבלה כל חייה! תבורכי!
שתהיה לכולכם שבת שלום.