22/12/2013

תגיות:
,,,,,,,,

לפני שנה, בחורף הנורא, הגיעה אלינו שלומית לראשונה. היא קראה על גילי שלנו, גילי שחיכתה 4 שנים בכלוב וכשהזדקנה בכלוב, סיכוייה למצוא בית הלכו ונעלמו. ביום הכי גשום בשנה, שלומית הגיעה לאסוף את גילי האהובה.
לפני מספר חודשים, כלבונת קטנה וזקנה שבעליה נפטרה, גמורה מעצבות תהומית, התחננה למצוא משפחה. בגלל גילה, שוב נהייתה דממה ואיש לא התקשר ובטח שלא הגיע לעשות מצווה עבורה. ושוב ליבה של שלומית לא יכול לעמוד בפני כאב הזיקנה והיא אוספת ומאמצת גם אותה לביתה.
אבל הלב של שלומית עדיין לא מוצא מנוחה. מוק, הכלב שלנו שעבר זוועות עולם ומתקשה למצוא בית בגלל גילו המבוגר, המוק מדיר שינה מעיניה. היא מבקשת ממני שוב ושוב לבדוק אם הוא אולי בכל זאת מסתדר עם חתולים…אבל הוא לא…והלב לא מוצא מנוח..ואז מגיעה הסערה הגדולה ושלומית פשוט חייבת להציל עוד נשמה מבוגרת. אחת כזאת שחורפים רבים מדי, חוותה במשך שנים ארוכות מדי בבית- ועכשיו בכלוב. אחת כזאת שאף אחד לא רוצה כי אף אחד לא יודע, כמו שלומית, כמה לאמץ כלב מבוגר שווה כל כך הרבה!
וכך, בשבוע שעבר, שלומית מגיעה אלינו ומאמצת לא אחת אלה שתיים! שתי כלבות מקסימות ושקופות שחיכו שנים על גבי שנים: מרי לו הקטנה, שחיכתה 7 שנים בכלבייה והיא היום כבת 12 ופאשה, פאשה הטובה והעדינה שחיכתה 6 שנים והיא היום בת 10.
4 נשמות טהורות, מבוגרות שאיש לא רצה, 4 נשמות שדעכו בכלוב זכו, בזכותה, לחיים חדשים בגיל הזהב!
אנחנו חוזרים ואומרים לכם תמיד שאם יש מקום בלב- יש גם מקום בבית! שלומית היא ההוכחה כמה המשפט הזה נכון. מלבד הכלבים שאימצה אצלנו, יש לה גם את הכלבים שלה, אבל כשבלב יש כל כך הרבה מקום, הבית מתמלא במלא אהבה, שאין כזה דבר ׳אין לי מקום׳!
אישה נדירה, אישה שרואה את הכאב, מקשיבה לסיפורים באמת ולא מדברת הרבה- פשוט עושה.
שלומית היקרה! מעולם לא נפגשנו ועם זאת, אני מרגישה שהלבבות שלנו מחוברים. הלבבות שלנו לא יכולים לשאת את התחושה הכואבת של כל אותם כלבים מבוגרים! בחלומי, אנחנו מקימות יום אחד בית אבות מפנק עם מטפלת צמודה לכל קשיש…אבל במציאות היומיומית בה גם בני אדם קשישים נזרקים לרחוב, ברור לי שהחלום רחוק מלהתממש..אני יכולה רק לקוות ולאחל למי שאוהב בעלי חיים, לזכות, כי זו זכייה, ולאמץ את הכלבים המבוגרים. אבל זאת זר לא יבין זאת…
שלומית אהובה, מקדישה לך פוסט 3 ותוהה למה אין עוד מלא אנשים גדולים כמוך שאוכל להקדיש להם עוד ועוד ועוד…מאחלת לך שתמיד תמיד תמיד תהיי מוקפת באהובים שבחרת להכניס לחייך!
שתמיד תזכי לחיות בחופש ומרחבים אדירים כפי שהענקת ושחררת את כל אחד מהכלבים.
באמת שאין כמוך!
שתהיה שבת שלום!