30/10/2013

תגיות:
,,,,,

 


בעמותה שלנו, יש הרבה אנשים מופלאים, שמשקיעים את ליבם, על חשבון הזמן הפרטי שלהם, בהתנדבות מלאה! מונה, עושה זאת כבר למעלה מ-20 שנה!! עשרים שנה שהאישה המופלאה הזו מגיעה לכלבייה לחבק ולחזק את כל אחד מהכלבים והחתולים שנמצאים אצלנו!
היא מכירה את כל אחד ואחת מהם, כואבת את הסיפור של כל אחד ואחת מהם, מתקשרת אליי לבקש לדחוף בפייסבוק עוד תמונה של כלבון שמחכה בלי סוף.
עשרים שנה שמונה היקרה מעניקה את הלב שלה לילדודס בכלבייה. עשרים שנה ומעטים הם האנשים שמכירים אותה ואת פועלה. היא לא מבקשת פירסום, היא לא מתראיינת לשום כתבה, היא רק רוצה באמת, למצוא לכל כלב או חתול את הבית שייתן אהבה.
הטלפון של מונה, הוא מעין ״מוקד״, שלא מבחירה, אליה מתקשרים עשרות אנשים, מדי יום, ומדווחים לה על חיה במצוקה. למרות שזה לא תפקידה, היא תתקשר לאן ולמי שרק אפשר, כדי לנסות ולעזור לפתור את הבעיה. היא ״תנדנד״ ללא הפסקה- עד שתצליח לעזור לאותה חיה.
היא מגיעה לכל הימי אימוץ שלנו, דואגת בשבתות תמיד להיות בכלבייה, כי היא לא תפספס את ההזדמנות לנסות לשדך לעוד חיה, משפחה אוהבת וחמה.
מונה היקרה, את אישה יוצאת דופן, האהבה והנתינה שלך מרגשות תמיד ומעוררות הערצה! כשכלב שנמצא אצלנו שנים זוכה לבית- את הראשונה שעולה לי לראש כשאני חושבת כמה הבשורה תשמח אותך! ואת, כמו אמא אמיתית שדואגת לילדיה, תשאלי אותי גם אחרי חודש, שנה, שלוש שנים: מה עם אותו כלב? האם שמעתי מהמשפחה שאימצה אותו…מה שלומו..
את המתנה הכי גדולה לכל אחד מהכלבים שלנו מונה, בטח לאלו שמחכים כבר שנים וכל כך מאושרים, בכל ביקור שלך, לקבל חום של אמא!
אני יאחל לך מכאן, שהלוואי שנזכה ביחד לראות את מרי לו, קיווי, גזר, ג׳ק ועוד מלא מתוקים, זוכים לאמא בבית לכל החיים ולך אהובה, שתמיד יהיה מי שידאג ויאהב ויעריך אותך על כל מי שאת, כי הכי מגיע לך!
שתהיה לכולכם שבת שלום!