23/10/2013

תגיות:
,,,,,,,,,

 

המתנדב האהוב על כל הכלבלבים, המתנדב שאהוב על כל האנשים, אחד האנשים היותר מדהימים שלנו! מדי יום שישי, כבר כמה שנים, ששלומי מגיע אלינו לכלבייה ונותן את הלב והנשמה לכלבים! הוא רץ איתם בשדות, עוזר לנו בכל שיפוץ שדרוש בכלבייה ומפזר כמויות של אופטימיות ואהבה! אין שישי בלי שלומי! חמסין, ברד, חתונה של חבר, עבודה או לימודים- הכל מתבטל בשישי למען הכלבים!
בשישי האחרון, הוא הביא איתו צוות שלם של חברים ומשפחה ל"דוגי ראן" שנערך בתל אביב. הוא הסיע את הכלבים לתל אביב והוא וחבריו רצו עם הכלבים במקצה התחרות ועשו להם את השישי הכי כיפי בעולם!
זה מדהים להסתכל על שלומי מהצד…הסתכלתי עליו בשישי האחרון, בשיא החם, מתרוצץ, מחבק, משחק עם כל אחד מהזנבות, לרגע הוא לא נח בכל השעות שהיינו שם! הוא בא לעשות לכלבים יום כיף והוא נתן את הנשמה שלו כדי שכל אחד מהם יקבל מנת אהבה גדושה במידה שווה!
שלומי היקר, הלב הענק שלך לא מפסיק לרגש אותנו כל שבוע מחדש! הנתינה האמיתית, שנעשת מכל הלב, עם כל הגוף והנשמה, מקסימה ומעלה חיוך ענק, כל פעם מחדש, אצלנו וכמובן אצל הכלבים שזוכים לבלות איתך! אתה איש יקר ומדהים ואני מקווה שכל חייך תקבל כמויות של אהבה אמיתית שתעטוף אותך תמיד, שתהיה כנה וכל כך פשוטה וברורה כמו אהבתך לבעלי החיים.
שתהיה לכולכם שבת שלום!