29/09/2013

תגיות:
,,,,,,

 
הפוסט הזה כנראה גם לא יוצא סתם בחג הסוכות. חג בוא אנו פותחים את הסוכה וקוראים לכל מי שחפצה נפשו, להגיע ולהתארח. מאכילי חתולים בודאי מכירים את המשפט: "אם את כל כך דואגת לחתולים- למה שלא תקחי אותם אלייך הביתה…" אצלנו בעמותה, אנחנו שומעים את המשפט הזה "אולי תבואו ותקחו מכאן את החתולים" מדי יום.
במדינת ישראל חיים כיום למעלה מ-2 מיליון חתולים ברחובות. שום בית לא יכול לאכלס 2 מיליון חתולים וגם שום עמותה. הם מתרבים ומתרבים תוך כדי שאני כותבת לכם שורות אלו.
הם נולדים ברחובות לחיים של סבל רעב, התעללות ומוות אכזרי. רחובות מדינת ישראל הם לא "הטבע" בו חושבים הרבה אנשים שהם "אמורים" לחיות בו.
הם בחיפוש מתמיד אחר מזון, טיפת מים, מכסה ומי מאתנו לא מכיר את אמא חתולה שבשיניה וציפורניה תעשה הכל על מנת להגן על גוריה. 
2 מיליון חתולים ומדינה שמתעלמת מקיומם!
2 מיליון חתולים ואין מספיק סוכות שיארחו את כולם…
אז הגיע עדי. גם לו אין בית שיכול לשכן את 2 מילון החתולים- אבל עדי יודע שרק בעזרת עיקור וסירוס, נוכל לעזור לאלו שכבר חיים חיי סבל ברחובות. נוכל למנוע מדורות חדשים של חתולים לעבור את הסבל הנורא שהוריהם עוברים.
עיקור וסירוס חתולי רחוב במדינת ישראל הוא צורך דחוף, למענם ולמעננו.
במשך ארבעת החודשים האחרונים נרתמה למאמץ להקטנת התרבותם של חתולי הרחוב עמותת AGWC (Ady Gil World Conservation) שנוסדה על ידי עדי גיל. במימונה של העמותה מבוצעים מדי יום ניתוחי עיקור וסירוס לחתולי רחוב מרחבי גוש דן, השפלה, השרון ואזורים נוספים בארץ במרפאה של תנו לחיות לחיות ברמת גן . 
מדי יום יוצאים לוכדים מקצועיים, , לפינות האכלה של חתולי רחוב ברחבי הארץ, לוכדים את החתולים שאינם מעוקרים ומסורסים ומעבירים אותם למרפאה של עמותת תנו לחיות לחיות ברמת גן. 
צוות הווטרינרים המקצועיים מבצע את ניתוחי העיקור והסירוס ולאחר מכן מוחזרים החתולים לפינות ההאכלה שמהן הובאו וכל זאת בתאום עם המאכילים .
הפרויקט הנפלא הזה לא יכול היה לצאת לפועל אלמלא עמותת AGWC האמריקאית, אשר ממנת את העיקורים והסירוסים ומשקיעה כספים למען מטרה נעלה זו של הצלת חתולי הרחוב בישראל. עד כה עוקרו בעזרתה 1,200 חתולים. 
עד כה ניצלו בזעות העמותה הנהדרת הזה מאות אלפיי חיים!
עדי, אנחנו שולחים לך מכאן תודה ענקית בשם כל חתול וחתול שזכה לחיות חיים אחרים בזכותך. התרומה הענקית שלך למען חתולי הרחוב היא הצלת חיים ואי אפשר שלא לדמוע למראה אמא חתולה, היא רק בת שנה, המליטה כבר פעמיים ,12 גורים שחצי מהם נדרסו בכבישים וכעת היא מסתובבת רגועה, מוגנת מזכרים ובריאה לחיות חיים אחרים. 
תודה לך איש יקר, והלוואי ונזכה ביחד לראות את היום בו המדינה תתגייס גם היא למען תושביה בעלי הזנבות.
שתהיה לכולכם שבת שלום וחג שמח!

מוזמנים לקרוא עוד על העמותה אותה הקים עדי גיל:

עמותת AGWC