18/08/2013

תגיות:
,,,,

 
קיץ. התקופה הארורה בה אנשים זורקים כלבים כאלו היו קליפות גרעינים..הם נוסעים, הם עוברים דירה, הם נורא עסוקים והכלב, הנשמה שהיתה במשך שנה/חמש שנים או 16 שנה חלק מהמשפחה- נזרק.
בדיוק מאותן סיבות, תקופת הקיץ היא גם תקופה שיש בה הכי מעט אימוצים. אנשים נוסעים, עוברים דירה, עסוקים..זה לא זמן טוב עבורם לאמץ כלב.
נכון, במשך כל השנה אנחנו חווים את אותם סימפטומים קשים- אבל בקיץ, כל קיץ, המימדים גדלים וגדלים.
כך שהשבוע, בזמן שהכלבייה ריקה מאנשים ונשמעים רק קולותיהם העצובים של הכלבים, כשניק הגיע אלינו כל הדרך הארוכה מעמק יזרעל- הופתענו.
עוד יותר הופתענו כשניק סיפר לנו שהוא הגיע במיוחד לפגוש את ג'ק, עליו קרא מספר פעמים בפייסבוק.
זוכרים את ג'ק? הכלבלב שחי אצל נרקומנית שלא האכילה אותו ודאגה לו והיום הוא משלם על כך בשתי רגליים שבריריות ועקומות שגורמות לו ללכת עקום….כמה התחננו שתיקחו את ג'ק הביתה. כמה רצינו שג'ק לא יבלה דקה בכלוב. כלב שעבר כל כך הרבה מגיע לו רק בית מלא באהבה. כלב שיש לו "מום" מגיע לו להיות הראשון ללכת הביתה ולא לבלות דקה בכלבייה.
וניק, ניק הגיע להכיר את ג'ק ולמרות שג'ק הולך עקום ולמרות שהוא לא נראה מושלם- ניק הסתכל על ג'ק מבפנים והתאהב בכלב המקסים הזה. 

לניק כבר יש כלבה, אבל הוא יודע, בדיוק כמונו, שמעטים הם האנשים שניתנה להם הזכות להציל את הנשמות שכל כך צריכות בית…כל ה"לא מושלמים", "העקומים", הזקנים, הנכים, אלה שחסרה להם עין, אלה שחסרה להם רגל..אלה שמאמצים רואים בהם את הפגם במקום לראות את היופי שבפנים. . אנחנו נורא עסוקים תמיד בלבקר את העולם על שהוא לא מקבל אדם/כלב עם "פגם" אבל לא עושים, בתכלס, דבר על מנת לשנות זאת..כי מי החליט שכלב עם רגליים עקומות יש לו אופי פחות נפלא מכלב עם רגליים רגילות…? מי החליט שכלב עם עין אחת הוא פחות יפה מכלב עם 2 עיניים?

ניק היקר, ביום שג'ק עבר מהמרפאה לכלבייה, ליבי נשבר. הרגשתי שנכשלתי בלהעביר כאן כמה הכלב הזה הוא קסם. כמה הכלב הזה הוא מיוחד. כמה הכלב הזה צריך להיות בבית ולא בכלוב. ביום שהוא עבר לכלבייה חשבתי שעוד שנים ארוכות אעלה מדי פעם תמונה שלו עם בקשת תחינה, שמישהו יבוא להכיר אותו מקרוב.
אני שולחת לך מכאן תודה ענקית וחיבוק ענק. לצערי, אנשים נהדרים כמוך אנחנו לא פוגשים כל יום…אני יודעת, מהכרות קרובה מאוד לג'ק, שהכלבלב הזה יעניק לך כל כך הרבה אושר ושמחה, כמו שמגיע לאנשים נדירים כמוך! 
בדמעות של אושר וגעגועים למתוק הזה- תודה ענקית מכולנו.
שתהיה לכולכם שבת שלום והלוואי והשבת נזכה לראות עוד אנשים שיגיעו לאמץ אצלנו את הכלבים שלא נראים כמו כולם אבל מרגישים ורוצים בית כמו כולם!