19/08/2013

תגיות:
,,,,

 ..אבל לא לתת לך שם, זה בדיוק כמו להשאיר אותך שם, בהסגר שהיית, עוד אחד מני רבים ששוכבים שם בכלובים, בלי שם, כמו סחורה פגומה שפעם היתה בבית של מישהו ועכשיו זרקו אותה.
אני אקרא לך ילד, כי הנשמה שלך היא בדיוק כמו שלילד, שלא מבין מה עשה רע, שלא מבין איך יכול להיות כל כך הרבה רוע בעולם ואיך אחרי כל כך הרבה זוועות- אפשר עוד לסמוך על מישהו?
ילד הוא הכלב החמישי שהוצאנו, בפחות מ-10 ימים, במצב קשה מהסגר. הסגר-המקום ההוא שקולט כלבים עזובים ואמור לדאוג ולשמור עליהם עד שימצאו בתים מאמצים.
ילד אפטי, לא אוכל, רזה בצורה נוראית, גוסס.
הוצאנו אותו אלינו למרפאה והוטרינרים עומלים סביבו ללא הפסקה. בבדיקות ראשוניות נמצא כי יש בעיה בכבד והוא חולה בצהבת. הוא מקבל כעת טיפול תומך לכבד ויעבור עוד סידרת בדיקות דם ואולטרסאטונד כדי למקד את הבעיה. ילד כבן 4, לא יודעים מה ההיסטוריה שלו ומה עבר- אנחנו כעת נלחמים על חייו כדי שנוכל למחוק את העבר ולהעניק לו חיים שהוא ראוי להם!
הוטרינרים שלנו לא זזים ממנו ויהיה גם מי שידאג לו במהלך הלילה. אנחנו מבטיחים לעדכן בכל התפתחות ומבקשים מכל הלב שתעזרו לנו לממן את הבדיקות והטיפולים, כדי שנוכל להציל את חייו! לתרומות עבור ילד, יש לציין בהערות שהתרומה היא עבורו, ניתן לתרום באתר שלנוhttps://www.letlive.org.il/donations או בפייפל בלינקhttps://secure.give2gether.com/projects/7806/donation_amount/
או להשאיר לנו טלפון בפרטי וניצור עמכם קשר. תודה!

איזה ילד זה! זה ילד פלא! ילד שעבר גיהנום, הפיל לנו את הלב לילות ארוכים, כשלא ידענו אם ישרוד את הלילה והנה הוא נותן לנו סימן חיים, חוזר להיות קצת ילד ומשחק עם עצם לעיסה! פעולה כל כך קטנה שמי היה מאמין שתיתן לנו כל כך הרבה אושר ותקווה. אז אפשר לומר שילד התייצב..הוא אוכל יפה, עדיין מאוד רזה וחלש אבל בהחלט נלחם ביחד איתנו- לחיות. הוא מקבל כעת סטרואידים כי עדיין ישנו חשש למחלה אוטואמונית, בה הגוף תוקף את מערכת החיסון, במקום להגן ומפרק את כדוריות הדם האדומות.
עדיין עוקבים אחריו בשבע עינים ומקווים שימשיך להישאר יציב ומכאן שרק ישתפר. יש לו עוד זמן לבלות איתנו לילד המתוק הזה, אנחנו ממשיכים לערוך לו בדיקות כדי להשתלט על כל אויב של הגוף. נמשיך ונעדכן !
לתרומות עבור ילד, יש לציין בהערות שהתרומה היא עבורו, ניתן לתרום באתר שלנוhttps://www.letlive.org.il/donations או בפייפל בלינקhttps://secure.give2gether.com/projects/7806/donation_amount/ או להשאיר לנו טלפון בפרטי וניצור עמכם קשר


תראו את הילד המתוק הזה! הילד שהיה בין חיים למוות יוצא לתפוס קצת שמש ולנשום אוויר ולנסות ולהריח איך החיים החדשים שלו הולכים להיות!!!!!!!
לא היינו יכולים לעשות את זה בלי העזרה הנדיבה שלכם! ההצלה של ילד היא בזכות כל אחד ואחת מכם שתרם ועזר לנו להחזיר אותו לחיים ואין דבר יותר מרגש מלראות אותו מטייל בחוץ כל כך אוהב את החיים!!!!!!!
הוא עדיין מקבל סטרואידים, עדיין חלש ומאוד רזה- אבל אנחנו בטוחים שבית מלא באהבה ישלים א כל תהליך ההחלמה שלו במהרה!
אז מי בא לקחת את ילד הביתה?
ישמח לאומנה או אימוץ, כלב מקסים, עדין והכי מודה לכולכם על שהחזרתם אותו לחיים!
ואם מישהו במקרה פיספס את הסיפור של ילד…מוזמן להביט אחורה בתמונות, כאן באלבום, ולא להאמין….
ילד מחכה במרפאה שלנו, דב פרידמן 8 רמת גן 036241776 שלוחה 8
 



מזהים?????????????????!!!!!!!!! אפשר שלא לבכות מהתרגשות כשרואים את הילד מחייך מלא שמחת חיים?????
אתמול עשינו לו יום כיף, והילדון הזה פשוט לא הפסיק לרוץ ולהתגלגל במרחבים, התגלגל בדשא, נישק וחיבק, רצה לטרוף את העולם ולהשלים את כל הזמן שאבד!
אי אפשר לתאר את האושר שלנו וכמה אנחנו לא מפסיקים לגעת בבטן השמנמנה הכל כך בריאה שלו!!!!!!!
אז מתי אתם באים לקחת אותו?
מחכה במרפאה שלנו, דב פרידמן 8 רמת גן 036241776 שלוחה 8