01/08/2013

תגיות:
,,,,,,

 אולי אם היה מגיע אלינו בזמן, היינו יכולים להציל את היד שלו, שרקובה כולה והזנב שלו, שנותר ללא תחושה מרב ריקבון.
במרפאה של ד"ר סמואל, מנסים להציל את האיברים הפגועים אך המצב לא נראה טוב. הזנב חשוף לגמרי, רקוב ומלא רימות, היד חשופה, כמעט ללא זרימת דם בתוכה…
ראשו של יוגי שהיה פתוח ומדמם נפתר. בנוגע לכל השאר, נדע רק בשלב יותר מאוחר של הטיפול.
במרפאה של ד"ר סמואל נלחמים עליו ואנחנו זקוקים לתרומות שלכם כדי שנוכל להעניק לו את כל הטיפולים שהוא זקוק להם.
לתרומות עבר יוגי, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור יוגי" https://www.letlive.org.il/donations נמשיך ונעדכן. תודה



רצינו לעדכן אתכם בשלומו של יוגי: כפי שחשבנו, הזנב והיד של יוגי היו עם נמק לזמן ארוך מדי ולכן לא ניתן היה להציל אותם….יוגי עבר כריתת זנב ויד והוא כעת מרגיש הרבה יותר טוב. עדיין חלש, עדיין מתאושש אבל אנחנו מקווים שבימים הקרובים כבר נוכל לבקש מכם להגיע ולקחת אותו לאומנה או אימוץ אוהב במיוחד.
יוגי הוא כלב מקסים ועדין, עצוב לחשוב על הזמן שהסתובב לבד ואיש לא הגיש לו עזרה שהיתה יכולה להשאיר אותו עם יד ועם זנב…
תודה לכל האנשים היקרים שעוזרים לנו לממן את הניתוחים, האישפוז והטיפולים ביוגי. עוד נשמה עדינה וטובה ניצלה בזכותכם!


מזהים את הכלבון שמתפנק לו על הריצפה? זה יוגי שלנו! הכלבלב המתוק שהגיע אלינו אחרי שנמצא משוטט עם יד וזנב במצב ריקבון, שלא נותרה ברירה אלה להוריד גם את היד וגם את הזנב…אבל עכשיו, כל זה מאחוריו והוא מתפנק באומנה הכי מפנקת שיש בעולם!
יוגי, שהחליט לכבוד ההתחלה החדשה להחליף את שמו לדמפטי, רוצה עכשיו למצוא לעצמו בית שיאהב אותו כל כך שלא ישים לב אפילו שאין לו יד וחסר לו חלק מהזנב..ובינינו, כשתכירו אותו, כל מה שתראו זה כלבון מושלם, מתוק ומקסים שמסתדר עם כולם ורק רוצה שיאהבו אותו! כמו שהוא! 
אנחנו מודים לכל מי שתרם עבורו ואיפשר לכלבון הזה לחזור לחיים, שמח ומאושר כמו שאפשר לראות בסירטון השמח שהכין עבורכםhttp://www.youtube.com/watch?v=wIwUDVdZcrA
עכשיו רק נשאר לנו למצוא לו בית לתמיד כדי שיהיה מאושר לתמיד…! זמינים לתת מידע נוסף, ומחכים שתבואו לפגוש אותו אצלהם בכפר סבא.

עופר, שלי, היילו ודמפטי
עופר: 052-6583365
שלי: 0547494176
בית: 0773300911