15/07/2013

תגיות:
,,,,

 
את רועי הכרנו לפני מספר שבועות. הא היה בטיול ביער להב וכל מה שהטריד אותו, ילד בן 13, זה גורים נטושים בלב העיר.
הוא לא הרפה ולא שקט עד שהגורים הגיעו אלינו!
כפי שאתם קוראים כאן, מדי יום נמצאים עשרות גורים נטושים ברחבי הארץ. אם כל אחד מאתנו היה עושה את המאמצים האדירים שרועי עשה על מנת שהגורים יגיעו למקום בטוח, היינו זוכים לראות מעט מהם ברחובות.
כשרועי הבין כמה קשה למצוא מישהו שיעזור לחלץ גורים מסכנים והתרגש מכך שעזרנו לאותם גורים (כולם אגב היום בבתים חמים ואוהבים) הוא החליט שזה לא מספיק והחליט לעשות מבצע התרמה עבור העמותה. הוא נעזר בחברותיו המקסימות: רוני איתן, ניצן זבורוף ונטלי והם יוצאים למבצע "סופר גור". 
רועי היה חשוב להבהיר שהוא מבין כמה חוסר מודעות יש בנושא בעל החיים במדינה שלו והוא החליט, בעזרת חברותיו, להשמיע את קולם של בעלי החיים ולעזור להם, כמה שרק אפשר.
רועי, אתה ילד מיוחד ומדהים שהרבה מבוגרים צריכים ללמוד ממך על חמלה לחלש, על אחראיות על האחר, על דאגה לסביבה שבה כולנו חיים ואיך היא תראה תלוי רק בנו.
אם בעולם המבוגרים היו כמה ילדים כמוך, העולם שלנו היה נראה אחרת ואנחנו יכולים רק לקוות שילדים כמוך, יעשו יום אחד את השינויי שמגיע לבעלי החים במדינה הזו! יאהבו אותם, ידאגו להם ויהיו מספיק אחראים לשמור ולהגן עליהם כי הנשמות שלהם הם בדיוק כמו של ילדים!
שולחים לך מכאן חיבוק ענק ותודה ענקית לך, לרוני, לניצן ולנטלי.
שתהיה שבת שלום!