07/07/2013

תגיות:
,,,,,,

לפני מספר חודשים כבר סיפרנו לכם על איילה. היא הגיעה אלינו לכלבייה פעמיים. בפעם הראשונה היא אימצה את צ'יפס, כלבונת שחורה מהממת ובוגרת. בפעם השנייה, היא הגיעה כי לצ'יפס משעמם…ואם כבר מרחיבים את המשפחה, היא מבקשת לאמץ את הכלב שנמצא אצלנו הכי הרבה זמן בכלוב! תארו לכם עולם שבו היו מגיעים לכלבייה, מדי יום, אנשים שמבקשים את הכלב שנמצא הכי הרבה זמן בכלוב…יכול להיות שבשלב מסויים במקום 6 שנים, כלב היה מחכה מקסימום 6 חודשים….תארו לכם………
אנחנו מספרים לאיילה על הבז'זיניות, צמד אחיות בנות 12, שנמצאות אצלנו למעלה משש שנים בכלוב! שש שנים…! איך בכלל אפשר לקלוט את המספר הזה……..
אנחנו מספרים לאיילה שהצמד הן בלתי ניתנות להפרדה וזו, בלי לחשוב פעמיים, לוקחת את שתיהן אליה הביתה!
השבוע, אחת הבז'זיניות נפטרה. המוות שלה, כפי שאני רואה זאת, הגיע לאחר שסגרה מעגל. היא שוב קיבלה בית, שוב הרגישה אהובה, שוב ידעה שהיא חשובה למישהו בעולם הזה ורק אז, יכלה לעזוב, להרפות, ללכת מהעולם הזה כשהיא יודעת שלא היתה כאן סתם עוד "חפץ" שמישהו פעם זרק.
אני רוצה להודות לך איילה שאיפשרת לבז'זינייה לתקן את הלב! שאיפשרת לה לחיות את החודשים האחרונים בחייה, כשהיא מוחקת את 6 השנים האחרונות בכלוב. שאיפשרת לה לחיות! 
אין דבר יותר נורא מכלב שחי שנים בכלוב ולא זוכה לעשות את התיקון של הנטישה. אין דבר יותר נורא מכלב שמת אצלנו בכלוב, אחרי שנים שהתחנן לבית ואהבה. 
הרבה אנשים מפחדים לאמץ מבוגרים כי הם מפחדים על עצמם, על הכאב הנורא כשהכלב מת. בצדק. אם אנחנו חושבים על עצמנו….
השבוע איילה הגיעה אלינו בפעם השלישית לכלבייה. ושוב, כהרגלה, היא מבקשת את הכלב שנמצא הכי הרבה זמן בכלוב, שיצטרף לבז'זי'ינייה וצ'יפס שחסרה להן צלע שלישית.
היא מאמצת את פיבי. פיבי הקסומה שלי. פיבי אהובה שלי. איזה כלבה מפוספסת, כמה שנים מיותרות שהיא חיכתה..כמה שהכלבה הזו היא מתנה, לכל מי שמכיר אותה. 
פיבי נמצאת אצלנו כחמש שנים. כלבה שכל כך צריכה אהבה, שכל פעם שמלטפים אותה היא בוכה! בוכה בלי הפסקה! בוכה מהתרגשות, בוכה על אובדן הבית שהיה, בוכה על שנים שלא היה מישהו אחד, שהיא תהיה רק שלו והוא שלה.
פיבי אהובה שלי, לא יכלתי לבקש עבורך מלאכית גדולה מאיילה. פיבי שלי, דמעות שוטפות את עיניי כשאני רק חושבת על כמה כאב סחבת בליבך, כל כך הרבה שנים וכמה נפלא שעכשיו, בזכות איילה, תוכלי סוף סוף לשחרר את כל המועקה!
איילה, איזה עולם מופלא היה לנו אם היו עוד אנשים כמוך, שהלב שלהם כל כך רגיש ורוצה לתת לכל מי שצריך. איזו אישה נדירה ומופלאה שאת. מחבקת אותך מכאן חזק ומטמיעה אותך בליבי לעד!
שתהיה לכולכם שבת שלום והלוואי ועוד אנשים נדירים יגיעו אלינו השבת לאמץ את אלו שמחכים כבר שנים!