22/06/2013

תגיות:
,,,,,,

 
לביקור הקסום הזה זכינו בזכות קק"ל, שפנו אלינו בוקר בהיר אחד, בשיחת טלפון מאוד מפתיעה: "נסיך בלגיה מגיע לארץ לחגיגות יום ההולדת של הנשיא פרס ומכיוון והוא מאוד אוהב בעלי חיים הוא ביקש להגיע לעמותה שדואגת לבעלי חיים בישראל.
היום בבוקר הוא הגיע אלינו. הוא פגש בכניסה לכלבייה את בן בן הכובב שלנו, נסיך בפניי עצמו, שהגיע לחלוק כבוד לנסיך. בן בן, כהרגלו, כבש גם את ליבו של הנסיך. 
ערכנו לו סיור מקיף בכלבייה, הכרנו לו את כל הכלבים המקסימים שלנו, סיפרנו לו על הכלבים שהצלנו מהתעללות, על הכלבים שהצלנו מהמתה, הכלבים שהצלנו מהרחובות, אלו שמחכים כבר 4 שנים בכלבייה. והוא הקשיב ושאל והתעניין, בגובה העינים, באמת ובכנות אמיתית-מהלב. הוא לא הצליח להבין ושאל 3 פעמים: איך זה יכול להיות שהמדינה לא נותנת לנו תקציב? איך זה יכול להיות שאנחנו עוזרים למדינה לטפל "בבעיה" של בעלי החיים הנטושים והמדינה לא עוזרת לנו. מכיוון והשיחה התנהלה באנגלית, הוא פשוט חשב שאנחנו לא מבינים את השאלה שלו או שהוא לא מבין את התשובה שלנו…כשהבין שזה המצב, הוא פשוט היה המום!
הוא סיפר לנו שבשל אהבתו הגדולה לבעלי החיים הוא יזם בבלגיה פרוייקט בו הומלסים שמגדלים בעלי חיים, יכולים לשלם 7 יורו בלבד למרפאה שמעקרת/מסרסת, מטפלת ומעניקה את כל החיסונים עבור בעלי החיים שלהם.
לאחר שביקר בחתולייה וכאב את מצבם של חתולי הרחוב בישראל, הוא צפה במצגת על פעילות העמותה והתרשם מפעילות המחלקה המשפטית בכל הנוגע לחקיקה ומפרוייקט החינוך שלנו "מאלימות לחמלה".
הקסם של הנסיך שהמיס את כולנו היה בפשטות שלו, בצניעות שלו, בחביבות ובאהבה האמיתית והדאגה האמיתית לבעלי החיים. הוא גרם לנו להתאהב בו סופית לעולמי עולמים כשביקשנו להצטלם עימו והוא מיד לבש את חולצת העמותה שלנו!
כי ככה מתנהג נסיך אמיתי של בעלי חיים!
אז אנחנו שולחים לו מכאן תודה ענקית ומודים גם לצוות שליווה אותו: היועץ שלו עו"ד PIERRE LEGROS מורת הדרך הגב' דפנה פנקס, מנכ"לית קק"ל בלגיה הגב' בטי דן פיינשטיין, חברת דירקטוריון בלגיה הגב' פנינה בן זינו ולאתי לנקרי היקרה. תודה ענקית ומלא מזל טוב לאלי איתן שהגיעה יומיים לפני החתונה שלה לצלם בהתנדבות את המפגש המרגש הזה. 
ותודה אישית מכולנו, למנכל"ית המדהימה שלנו, שעמלה ימים ולילות לקראת המפגש הזה וערכה לנסיך את הביקור הכי מלכותי שהוא יכל לקבל! יצאת מלכה!
וכנהוג לסיים בכל אגדה עם נסיכים ונסיכות: הם (הכלבים והחתולים שלנו) מחכים לכם בכלבייה שלנו בכניסה לכפר רות, לחיות אתכם באושר ואושר עד עצם היום הזה!