14/06/2013

תגיות:
,,,,

 אלפי שיתופים ולא צדיק אחד בסדום שיגיש לה עזרה. כולם פונים אלינו, כאלו המוקד שלנו לא נסגר…כאלו המרפאות לא מלאות עד אפס מקום..כאלו יש תקציב ומקום לכל המקרים הנוראיים שהגיעו אלינו, התווספו לעשרות המאושפזים.
פנינו למשרד להגנת הסביבה שמימנו את החילוץ של אורנית האומללה. כשצביקה תמוז הגיע אליה, היא כבר שכבה גמורה, אחרי המלטה קשה.
עכשיו היא מאושפזת במרפאה של ד"ר שיינר. גמורה, תשושה, בקושי עומדת על הרגליים וגוריה יונקים ממנה ללא הפסקה…אנחנו נותנים לה לנח, לאכול, להחזק. יש לה בעיה בעור והיא תעבור סידרת בדיקות בהמשך. 
עכשיו אנחנו צריכים שתתרמו גם עבורה. עבור עלויות האישפוז שלה ושל גוריה, עבור הבדיקות והטיפולים שתעבור, כי אנחנו מוצפים במקרים שעולים לעמותה כסף בלי שום תקציב משום גוף. בלי התרומות שלכם, אנחנו לא נוכל להמשיך לאשפז ולטפל בעשרות המאושפזים שנמצאים במרפאות כעת. לתרומות עבור אורנית, אנא ציינו בהערות כי התרומה היא עבור אורנית- באתר https://www.letlive.org.il/donations תרומות בפייפל ואשראי http://www.give2gether.com/projects/7806/ או להשאיר לנו הודעה בפרטי וניצור איתכם קשר טלפוני מחר. אנחנו נמשיך ונעדכן בהמשך