23/04/2013

תגיות:
,,,,,

 והנה היום, עוד מקרה של הזנחה מזעזעת או אולי אדישות משוועת למצבו של הכלב יהודה האומלל, שבסך הכל לקה במחלת הדמודקס, מחלת עור שאם היו מטפלים בה בזמן, היתה עוברת ונגמרת, בלי כל הסבל המיותר הזה שעכשיו יהודה עובר! גירודים בלתי פוסקים עד זוב דם, נשירת שיער, דלקות בעור, חולשה ועוד שבועות ארוכים של החלמה. כלב שחי שנתיים בבית, נהיה קצת חולה, לאיש לא היה אכפת עד שנהיה ממש חולה ואז הוא כבר לא מתאים יותר לבית-אז פשוט זרקו אותו, במצבו הקשה, להסגר. אנחנו הוצאנו מיד את יהודה מההסגר כי היה ברור לנו שיהיה הראשון ברשימת ההמתות של ההסגר. אנחנו מטפלים עכשיו ביהודה שהתגלה ככלב מתוק כל כך, שבאמת לא ברור כמה אפשר להתעלם מנפש כל כך טובה שנמצאת במצוקה. אנחנו זקוקים לכם שתעזרו לנו לטפל ביהודה . טיפול ארוך עוד לפניו, בעיקר בשבל מצבו החמור, אבל אנחנו נעשה הכל כדי להקל עליו ולהעניק לו את כל הטיפולים שיידרש לו על מנת שיחלים כמה שיותר מהר. אנא עזרו לנו ותרמו עבור יהודהhttps://www.letlive.org.il/donations יש לציין בהערות שהתרומה היא עבורו. אנחנו כמובן נמשיך ונעדכן אתכם במצבו. תודה!

הרבה אנשים יקרים שאלו לשלומו של יהודה- והאמת אתם צודקים..הרבה זמן לא עדכנו…אז להלן העדכון: היהודה, שהתגלה בתור הכלב הכי חמוד בייקום, נראה כבר יותר טוב. הכל כמובן יחסי. הסדקים שנוצרו בעור ודיממו, הקרחות שלא הפסיקו להשתלט על עוד ועוד חלקים מגופו- כולם נמצאים תחת שליטה ויהודה בהחלט מגיב יפה לטיפול.

לצערנו, כמות הקרציות שנמצאה בגופו הובילה גם לקדחת קרציות קשה…הוא כעת מטופל גם נגד קדחת הקרציות ובגלל שכל היום אנחנו מנשקים אותו (כי הוא פשוט בובון) אנחנו מקווים שהוא ייצא מכלל סכנה כמה שיותר מהר. לעור ייקחו עו שבועות ארוכים להחלים אבל אנחנו מבטיחים לא לשכוח ולעדכן, בתקווה לתמונות שרק ילכו ויראו הרבה הרבה יותר טוב.
לתרומות עבור יהודה, יש לציין בהערות כי התרומה היא עבורו https://www.letlive.org.il/donations ,תודה רבה!