23/04/2013

תגיות:
,,,,,

"אני יודעת שאתם בטח מקבלים הרבה ד"שים ומתרגשים, אבל אני וחבר שלי כל כך שמחים ומרוצים מבניצ'קה שרצינו לספר למה..
כשהוצאנו את בניצ'קה הוא עדיין היה אומלל, כמו בכלוב, מפוחד.. וכל מי שבא ללטף מיד בניצ'קה היה נרתע וחושב שעומדים להכות אותו…
יותר מאוחר בחודש השני גיליתי שכל פעם שמנסים ללטף אותו כשהוא במיטה שלו או ליד האוכל- הוא מגרגר ואפילו ניסה לנשוך. אבל לא איבדנו תקווה כי מאוד אהבנו אותו. ובאתי ואמרתי לבניצ'קה שאנחנו לא נפגע בו שאנחנו נאהב אותו ושהוא יכול לסמוך עלינו. לקח זמן… לקח כמעט 4 חודשים. אבל היום אין כלב שאוהב אותנו יותר ממנו. הוא נובח כמעט כל יום משמחה- כאשר בניצ'קה מעולם לא היה נובח. הוא מקשקש בזנב כל היום בבית. הוא אוכל לידינו ואפילו נותן לנו ללטף אותו בזמן הארוחה ולמד שצריכים לשבת אם הוא רוצה לצאת לטיול הוא גם למד לפתוח את המגירה עם החטיפים ולקחת לעצמו ביסקוויט,הוא למד שאם שולפים קרש חיתוך במטבח בטח מישהו חותך לו חתיכות מלפפון(הכי אהוב עליו שיש)… כשהוא רואה את המשפחה שלי מרחוק הוא רץ אליהם. ויותר מכל- כשהוא רואה אותי ואת חבר שלי הוא רק רוצה להתכרבל בינינו. והרגשת הסיפוק הגדולה ביותר זה כאשר אנשים שואלים בן כמה הוא? שנה? כמה חודשים? הוא גור נכון? ואני אומרת להם כן- הוא גור. אבל הוא בן 7. מתישהו לפני 7 שנים בחודש הזה הוא נולד, ולכן הוא קיבל קולר חדש ודיסקית עצם עם השם שלו… על זה שהוא כלב מקסים.. כלב אוהב- ואין כלב,חתול או אדם בשכונה שלא מתים עליו. 
אז הנה התמונה של בניצ'קה כשהוא שיחק בפארק היום עם החברים הטובים שלו שגם הם כולם מאומצים מעמותות, ותמונה נוספת שלו עם הדיסקית החדשה- ופוזת לסת עקומה למצלמה.
שתהיה לכם שבת נפלאה מרובה באימוצים!!!!"