21/03/2013

תגיות:
,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למען מישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. והשבת, פוסט השבת שלנו הוא כולו הצדעה לחייילי צה"ל היקרים, אותם חיילים שעסוקים בלשמור עלינו, אך מסתבר שגם חלק גדול מהם רואה במשימה "לשמור עלינו" שמירה גם על בעלי החיים.
בחודשים האחרונים, אין יום שלא עובר בלי שאנחנו מקבלים פניות מחיילים יקרים שמצאו בבסיס אמא עם גורים/כלבה משוטטת רזה/כלב פצוע/חתולים יונקים ועוד ועוד.
הפניות מגיעות אלינו מכל בסיס בארץ- מדרום ועד צפון, פניות בלי סוף! כפי שבודאי כבר קראתם כאן, אנחנו פונים שוב ושוב לרמטכ"ל להקצות תקציבים לעיקור וסירוס כלבים וחתולים בבסיסי צה"ל אך המימדים העצומים של התופעה לא מקבלים אוזן קשבת בדרגים הגבוהים..ולכן, זה מאוד מרגש אותנו לדעת שכן, גם בתוך המערכת הזו יש מי שלא יכול לעצום עינים.
מכיוון והכמויות של הכלבים הנטושים הן עצומות ואנו לא מספיקים להגיע לכולם, מה גם שלא מסוגלים לקלוט את כולם, ישנם חיילים רבים שעל פי חוקי צה"ל מפרים פקודה..מאכילים, דואגים ומטפלים בחיות הנטושות עד שמתפנה אצלנו מקום ואנו יכולים לקלוט את הכלבים אלינו. בשבילנו, מה שאתם עושים זו מצווה!
אנחנו מצדיעים לכם חיילים יקרים, מעריכים את הנתינה והחמלה שלכם ומאחלים לכם שתמיד יהיה מי שישמור עליכם כמו שאתם שומרים על כולנו, הולכים על 2 ועל 4 כאחד.