11/12/2012

תגיות:
,,,,,,,

היום במסגרת סיפורים לחג החנוכה…סיפור גבורה של רונית אחת אמיצה עם משפחה אחת מדהימה שעם כל הכבוד למכבים, היא עשתה מבצע גבורה אחד ענק למען 2 נשמות ענקיות- לולה וננסי. לולה האמא של כל הכלבים בכלבייה, שהלכה הביתה בגיל 10, אחרי למעלה מ-4 שנים

בכלבייה וננסי, הכלבונת בת ה-9 שהצטרפה אליה לאותו בית גיבור ואמיץ. 
אנחנו קוראים לכם שוב ושוב לעשות מצווה ולאמץ את הכלבים המבוגרים שלנו שבאמת הכי סובלים אצלנו והנה מגיעה אישה אחת נדירה ולא מסתפקת במעשה גבורה אחד אלה בשניים!!!!! ביום האימוץ האחרון במרפאה שלנו יצא לי לפגוש את האישה המדהימה הזו בנסיבות קצת מטרידות. ננסי לא חשה בטוב. היא הגיעה איתה למרפאה וננסי נאלצה להתאשפז למספר ימים עד שחזרה לעצמה. הדאגה לשלומה של ננסי על פניה של רונית היו כואבות יותר ממצבה של ננסי…היא לא הפסיקה לחבק ולנשק את ננסי ולספר לי כמה היא כואבת את הכאב שלה. האישה הזו ואני יודעתת שזה אולי יישמע מוזר, אבל אני יכולה להשבע שכל הזמן שדיברה איתי פשוט ראיתי הילה ענקית מסביבה שעטפה וחיממה את כל מי שעבר לידנו. אישה יפהפיה שגם בשעת דאגה עמוקה היופי שלה פשוט קרן החוצה ואיכשהו הרגיעה גם אותי שהכל יהיה בסדר עם ננסי !
ואכן, כעבור מספר ימים הגיע מייל שבישר שננסי כבר מתרוצצת לה בגנים ביחד עם לולה, שעברה גם היא תקופה לא קלה, כשדאגה לננסי שנעדרה מהבית….לולה הפסיקה לאכול וסירבה לצאת לטיולים כשננסי אושפזה…כן, זו הלולה שלנו שבמשך שנים ארוכות איש לא רצה כי אף אחד לא היה באמת מספיק חכם לראות אותה באמת, מבפנים, לרב ראו פשוט כלבונת שמנמנה, מבוגרת ושחורה………….
אז עכשיו שהכל הסתדר בבית המכביסטים, שוב נשלח תודה ענקית למשפחה המדהימה הזו שלקחה בגבורה 2 קשישות ובגבורה מהולה במלא אהבה הם עוברים איתם גם את הקשיים ולא מוותרים!