26/02/2020

תגיות:
,,

מוצאים את ההבדלים?
את אמיר ויוהאנה הכרנו לפני 4 שנים, כשהם הגיעו אלינו לכלבייה לאמץ כלב אחד מדהים, שחיכה מגיל חצי שנה ועד גיל 8 בכלוב…חיים שלמים שאסי חי בכלוב אבל תאמינו לנו, שהוא כבר לא זוכר כלום…
אסי אומץ לביתם של יוהאנה ואמיר (בית עמוס בזנבות אבל כשיש מקום בלב- תמיד אפשר להציל עוד מישהו שחייב מהכלוב לצאת) ומאז אנחנו צופים בדמעות, אחרי הסרטונים מלאי האהבה, הטיולים, החיבוקים והשיגועים של כלב שזכה סוף סוף בחיים!
מאז שהכרנו את הזוג המושלם הזה, אמיר ויוהאנה הפכו לחלק בלתי נפקד ממשפחת תנו לחיות לחיות והם עוזרים, מתי וכמה שניתן כדי להקל על הזנבות שעוד מחכים לכאלה זוגות מושלמים..
אמיר, שהוא קבלן, שיפץ לנו לאת הכלובים. החליף רצפות, כיסה בורות, תיקן שערים. יוהאנה, פינתה יום בשבוע במיוחד כדי להוציא את כל הכלבים "הלא נראים". היא יום שלמים, לא נחה לרגע, הולכת וחוזרת ומשקיעה בכל כלב וכלבה את כל אהבה. מוציאה אותם מהכלובים לטיולים שמחזירים אותם עם חיוך על הפנים ותחושה שהם לא עוד אחד מ-200 כלבים.
השבוע, שוב הם הגדילו לעשות, ומשאיות ופועלים חרוצים, הגיעו אלינו לשפץ את החצרות, ששוב ושוב נהרסות מבורות ושטפונות הגשם האחרונים.
אז רצינו להגיד תודה ענקית, אמיר ויוהאנה. אנחנו כל כך מעריכים ומודים ואוהבים. כל כך מתרגשים מהנתינה האין סופית שלכם. מהבית המושלם שהענקתם לאסי שלנו ומעצם העובדה, שאתם לא מפסיקים לנסות ולאפשר למי שנשאר מאחור- שירגישו אצלנו הכי קרוב לבית שאפשר.
אתם מרגשים. אתם מדהימים. חיבוק גדול מכל משפחת תנו לחיות לחיות