04/05/2014

תגיות:
,,,,,

 
לפני כשנה, נטע הגיעה לעבוד במרפאה שלנו ברמת גן בתור אסיסטנטית. מהיום שנכנסה למרפאה, היא נותנת את כל כולה. היא עובדת במרץ, עוזרת, מנקה, מטפלת והכי חשוב- דואגת. 
היא האחות הגדולה של כל זנב שנכנס למרפאה. היא מיד דואגת לצלם אותו ולהעביר אליי כדי שנוכל למצוא לו כמה שיותר מהר בית. היא כואבת ועצובה כל הידרדרות וקושי במחלה. בגלל שכל אחד מהם נכנס אליה עמוק ללב, היא לא מסוגלת להשאיר אותם בכלוב במרפאה, עד שיגיעו הביתה, ולכן כשהיא מסיימת את המשמרת היא לוקחת,כל פעם זנב אחר להתארח ולישון איתה בביתה. גופי, טרי, קורניליוס ועוד עשרות זנבות מתוקים, זכו לבלות בבית האחות הגדולה, עד שזו שלחה אותם לבתים מאמצים.
היא אוהבת כל אחד מהם ודואגת להם דאגה אמיתית וכנה. אם עזבו את המרפאה ועברו לכלבייה, טרם נמצא להם בית, היא זוכרת אותם ושואלת וממשיכה לעקוב, ממשיכה לדאוג ולברר האם מהכלבייה כבר יצאו לבית טוב.
הכלבים והחתולים שמאושפזים אצלנו לא יכולים להרשות לעצמם להיות עצובים כשהם במשמרת של נטע. לפעמים, אפשר לראות אותם משוחחים בינם ובין עצמם וקובעים תור מי להיות "עצוב" כדי שיוכל לבלות עם נטע מחוץ לכלוב.
בהשקעה הטוטאלית שלה בבעלי החיים, היא מצאה עצמה גם בחופשה באילת חוזרת אלינו עם כלבה שכמובן, בסופו של דבר, ישנה אצלה בבית עד שמצאה לעצמה בית.
היא טבעונית שמשמיעה את קולה למען בעלי החיים בכל הפגנה, היא הבחורה הכי צנועה ועדינה שתעשה הכל בשביל מי שצריך את הקול, העזרה, האהבה שלה.
נטע אהובה, את באמת נדירה ומיוחדת ורצינו להגיד לך כאן שאנחנו מאוהבים מעל הראש והכי מעריכים ומתפעלים מהעבודה שלך למען בעליהחיים ומודים שנכנסת אלינו למשפחה כי התרומה שלך למען הזנבות היא פשוט אדירה.
הרגישות שלך לכל אחד מהם והאהבה וההקרבה, מעבר לשעות העבודה, היא ללא כל ספק ההוכחה הברורה שאת מחוברת אלינו קירבת דם  אוהבים אותך המון ורוצים להזכיר לך תמיד לשמור גם על עצמך, בתוך כל הנתינה הזאת ומקווים שתמיד תקבלי בחזרה, מההולכים על 2,3 ו-4 את התודה, ההערכה והאהבה שאת ראוייה להם כל כך.
שתהיה לכולכם שבת שלום