02/10/2011

תגיות:
,,

 תנו לחיות לחיות ופעילים מעמותת "אנונימוס" ועמותת "שבי"  ציינו במתחם התחנה את היום הבינלאומי למען חיות במשקים חקלאיים שמצוין ברחבי העולם מאז שנת 1983, מדי שנה בתאריך הולדתו של מהטמה גנדי, שהיה דובר בולט למען אי-אלימות כלפי בעלי-חיים וצמחוני אדוק.

ביום הבינלאומי למען חיות במשקים חקלאיים אנו מפנים את תשומת לבנו לבעלי-החיים במשקים החקלאיים. מה היתה רוצה תרנגולת לעשות בחייה, אילו רק היתה לה הבחירה? איך נראה העולם מנקודת מבטו של חזיר צעיר? איך נראה אושר של פרה? אנחנו גם מבקשים לספר את סיפורם של בעלי-החיים האלו כפי שהוא במציאות הקשה של המשקים: התרנגולת הנמקה בכלוב, החזירה שמאבדת את שפיותה בתא צר ומשמים, העגל המופרד מאמו, הברווז שלעולם לא יטבול במים…

 

נועם רז פתח פינת הפעלה לילדים המוקסמים אשר יצרו יחד איתו חיות מפלסטלינה, ג'יין הלוי איפרה את הילדים, ח"כ איתן כבל, אורנה בנאי, דליק ווליניץ וח"כ דב חנין, הקריאו סיפורים לילדים, הוקרנו סרטים מצויירים מאתר "יומן חייתי" ובמקום נעשתה הסברה על ידי כל הפעילים.

היה כיף במתחם התחנה במוצאי שבת, אבל הכיף הזה ישאיר כל אחת ואחד מאתנו גם עם משימה אישית: לזכור את רונית, ולזכור את אחיותיה, ולעשות חשבון נפש אישי וציבורי לקראת השנה החדשה.