16/06/2019

תגיות:
,,

וידוי:

למעלה מעשור שאני עובדת בעמותת תנו לחיות לחיות והשבועיים האחרונים היו השבועיים הקשים שחוויתי משך כל הזמן הזה.

בשבועיים האחרונים, אני כמעט ולא ישנה. כל הזמן בוכה..מאז שקייסי שלנו התמוטט בכלבייה ונכנס לאישפוז בבית החולים הוטרינרי בבית דגן. שם אחרי בדיקות ארוכות- התגלה לו סרטן. תוכלו לראות את הסרטון עליו כאן
הוא הגיע לפני שנים מכפר קאסם. טופל, שוקם וחיכה שנים בכלוב. הוא החל לגסוס לנו מול העיניים ואני בחרדות שימות לי בכלוב.

ביום שני האחרון סוף סוף הצלחתי להרדם ובאמת לישון. בכיתי בכי משחרר שחיכיתי לו, עם קייסי, שנים ארוכות..

אני מכירה את קייסי מהיום שהגיע אלינו. ראיתי אותו אז, כשהגיע אלינו מכפר קאסם שבור עם עיניים ריקות. עם עיינים שלא רצו יותר לחיות.
ראיתי אותו משתקם וצפיתי בתודות שלו לכל מי שטיפל בו- בהערצה. כלב שעבר זוועות בידי בני האדם והוא עדיין מוצא מקום לסליחה.

אני לא נמצאת בכלבייה כל יום. אבל כשאני מגיעה, אני דואגת תמיד ללכת לכלבים שלנו שמחכים כבר שנים..רשימה ארוכה שלא נגמרת: דיווה, ריקו, סימבה, אלפי..3..ו-4..ו-8 שנים בכלוב ולכי תסבירי לאנשים, במילים, בפוסטים בפייסבוק, בתמונות, בסרטונים, כמה שהם מתוסכלים. איך אפשר להסביר את החיים בכלוב במשך כל כך הרבה שנים?

וקייסי, היה רואה אותי מרחוק וכבר נשכב על הגב ומחכה לליטופים בלי סוף.
איזה אהוב זה. כשעבר לבית דגן לא יכולתי לזוז ממנו. כעסתי על עצמי שנכשלתי למצוא לו בית במשך כל כך הרבה שנים.
אני עדיין כועסת. כואבת. למה כלבים צריכים לחכות לבית שנים על גבי שנים. כמה פוסטים אני מעלה, כמה מילים אני מחפשת..כדי להעביר לכם את הסבל הנוראי בהמתנה הארוכה. אני באמת לא מצליחה.

היה לי ברור שאם לא ימצא בית- הוא יעבור אליי. וכן, הבית שלי עמוס בזנבות (כן..כאלה שהיו בכלבייה ואיש לא רצה) וזה לא יהיה קל..אבל לא אתן לקסם הקייסי הזה לסיים את חייו בכלוב.

אחרי שצפו בסרטון של קייסי שעלה כאן, הגיעו ביום שני האחרון, לבנת ומשה היקרים לבית דגן -להכיר את קייסי. הם הגיעו עם 2 הכלבות שלהן, אחת מהן, דליה שלנו, כלבלבונת עם כף רגל עקומה. כן, יש להם שתי כלבות בבית…..אבל כמה מקום שיש להם בלב!

הזוג המדהים הזה לקחו את קייסי כבר באותו הלילה. כבר באותו הלילה, אחרי שעבר התעללות, אחרי שחיכה שנים, אחרי שגסס בכלוב- עדיין עם סרטן בכבד- קייסי סוף סוף הגיע הביתה.

הוטרינרים נותנים לו מספר שבועות לחיות..כן, את הסרטן אי אפשר לנצח. אבל הלב הכואב שלו, שהציק לו במשך כל כך הרבה שנים, בזכותם, לבנת ומשה המדהימים, יוכל למצוא מרפא וזאת לגמרי הצלת חיים.
לא משנה כמה זמן יחיה- כל עוד הוא עושה את זה בבית, מוקף באהבה- הוא זכה לחיות❤️

עשרות כלבים שמחכים כבר שנים לבית, מחכים שתעשו#מקוםבלב
בוויז: תנו לחיות לחיות כפר רות טלפון : 3703* שלוחה 3
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00