15/10/2017

תגיות:
,,

בחודש האחרון יצאנו בקמפיין-מאבק רחב שמטרתו לעורר וליידע את הציבור בחוסר פועלו של משרד החקלאות והשר שעומד בראשו- אורי אריאל.

לאורך כהונתו של אריאל כשר החקלאות נתקלנו בקשיים איומים מול משרדו ע"י שלל כשלים מערכתיים והחלטות תמוהות כמו: תנאי הכלביות המחפירים וחוסר הרגולציה, חוסר עמידה בסטנדרטים הומניים כמו המשך פעילות משלוחים חיים, ללא שיפור תנאי חיות המשק, הגברת קצב משלוחים ומצב קבוע של תנאי חיות המשק בתעשיית הבשר והחלב, הצעה להעברת חתולי הרחוב למדינות זרות וזאת מתוך התנגדות הלכתית בעיקור וסירוס בעלי חיים, ירי בכלבים משוטטים ברחבי הארץ ועוד.

אין דרך לייפות את המצב- שגרת בעלי החיים הנטושים בישראל היא רעה ואנחנו כעמותה עושים את ככל שביכולותינו על מנת לשפר את רווחתם, באופן רחב ובאופן פרטני, אך למען קיום המטרה הזאת אנו זקוקים לתמיכת הממשלה הן כלכלית והן רעיונית.

פניותינו למשרד החקלאות בנושאי שיפור רווחת בעלי החיים הן בלתי נספרות, אך דבר עדיין לא השתנה וניכר כי התיק שקיבל השר אריאל הוא דרך למינוף עניינים מדיניים והתנחלויות ואילו הסביבה, החקלאים ובעלי החיים אינם בראש סדר העדיפויות שלו, כמצופה.

ביום כיפור האחרון, החל הקמפיין בו בעלי החיים דורשים את בקשת הסליחה של השר אורי אריאל על סבלם בכלביות, ברחובות, במשקים ועוד.

על אף אמירותיו של השר אריאל כמו: "ודאי שאי אפשר לסלוח למי שמתעלל בבעלי חיים".
הוא עצמו תומך בהתעללות בהם ע"י חוסר פעילות משווע למענם.

 

עבור הצלחת הקמפיין אנו זקוקים לשיתופים ולתמיכה שלכם- כדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולהביא לשינוי חיובי למענם.

הכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ושתפו