05/09/2017

תגיות:
,,

הישראלים קונים כל שנה כ-14 אלף כלבים!! על כל כלב שמאומץ בישראל – לפחות שני כלבים נקנים על ידי אזרחי ישראל בכסף רב. המידע שיש בידינו מבוסס על מידע שהגיע ממשרד החקלאות על כמות הכלבים הרשומים ב-2014 ו- 2016, שמראה על גידול של כ-20 אלף כלבים רשומים בשנה ההערכה של העמותות היא שכ-6,000 כלבים בשנה מאומצים מעמותות – מה שמשאיר בערך 14 אלף כלבים רשומים שהגיעו לבעליהם לא באמצעות אימוץ אלה בקנייה!

עמותת 'תנו לחיות לחיות' אשר נאבקת בתעשיית הכלבים הדמוי-גזעיים כל השנה, ומעודדת תמיד אימוץ של כלבים נטושם, רובם 'מעורבים בכל טוב", יצרה קמפיין יצירתי באמצעות לוחות השנה של העמותה. "כל עוד אין פה חוק, הדרך היחידה שלנו היא לשכנע את הציבור להעדיף לאמץ במקום לקנות את אלו שמייצרים למטרות רווח. כלבים מעורבים הם בריאים יותר מכלבים גזעיים, והם נאמנים, אוהבים וחמודים לא פחות מבעלי ה'תואר'." אומרים ב'תנו לחיות לחיות'. "השנה אנו מציגים בלוח השנה שלנו לשנת תשע"ח את גזעי הכלבים החדשים". בלוח השנה מופיעים 12 סוגי 'גזעים חדשים"- לדוגמה כלב מסוג מלאך, כלבה מגזע דיוה, כלב מגזע רומנטי, כלב מגזע חנון, חתול מגזע 'סטלן' ועוד. בלוח השנה 12 תמונות משעשעות, נוגעות ללב ומעוצבות להפליא, בכיכובם של הכלבים והחתולים המועמדים לאימוץ בעמותה.

כל הרווחים מרכישת הלוח הם תרומה להצלה והגנה על בעלי חיים. מחירים: 65 ש"ח ללוח שנה גדול תלוי, 45 ש"ח ללוח שנה שולחני. משלוח בדואר רשום או איסוף עצמי לרכישה ותרומות 03-6241776 שלוחה 2 ניתן להזמין גם בחנות האתר