28/08/2017

תגיות:
,,

מאכילים חתולי קהילה?

בהיותם דרי רחוב, חשופים חתולים אלה לחיים קשים הכוללים: רעב, פציעות, מחלות קשות, דריסות כלי רכב ופגעי מזג אוויר. לעיתים, בניסיונם לשרוד, הם אף נכנסים לגינות התושבים והופכים את פחי האשפה בחיפושם אחר שאריות מזון. קצב ההתרבות שלהם מהיר מאוד (חתולה ממליטה בשנה 2-3 פעמים, בין 4-6 גורים בכל פעם), ובהיעדר פעולות אחראיות מצד הרשויות המקומיות לצמצום התרבות קהילת החתולים במקום, עוד ועוד גורים מומלטים אל תוך חיי סבל קשים מנשוא.

לאחרונה פורסמה רשימת 92 הרשויות המקומיות שזכו בתמיכה כספית מצד המדינה על מנת שתבצענה עיקור וסירוס חתולי הקהילה בשטחן. כל רשות מקומית התחייבה לעקר ולסרס מספר מסוים של חתולים הנע בין 150 ל-3,000, עד ליום 31.10.2017.
אנו פונים אליכם ומבקשים כי תגלו עירנות ואחריות: כל מי שמאכיל חתולים, כל מי שרואה קהילת חתולים אשר מתרבה בסביבתו, אנא, הזדרזו וצרו קשר עם הווטרינר הרשותי או עם גורמים בעירייה או במועצה, לתיאום "עקר-החזר" של החתולים באזורכם (לכידה, ביצוע עיקור וסירוס, סימון והחזרתם לנקודה ממנה נלכדו).
שירות זה נעשה לרווחת החתולים והתושבים, וניתן **ללא כל עלות מצד התושב**.
אם דרשו מכם תשלום – פנו אלינו ונבצע בירור בנושא.
**מובן כי לא מדובר על חתולים פרטיים המוחזקים בתוך הבית, אלא על חתולים מפינות האכלה וחתולים המסתובבים בשאר שטח הרשות המקומית.

גלו אחריות – בואו נמנע את סבל החתולים ביחד!