20/12/2010

תגיות:
,,,,

לקראת יום זכויות בעלי החיים בכנסת. הצטרפו למאבק למען עיקור חתולי הרחוב. הלחץ שלכם משפיע!
עזרו לנו בחתימה על העצומה:
www.atzuma.co.il/spaycats

(או בכתיבת מכתב לחברי הכנסת הרשומים מטה)

מתוך הבנה למצוקתם הקשה של בעלי החיים חסרי הביתה, העבירו גלעד ארדן (היום השר לאיכות הסביבה) וח"כ רונית תירוש הצעת חוק המקצה 4.5 מיליון שח לעיקור וסירוס כלבים וחתולים (סעיף 13.א חוק צער בע"ח).
בשנת 2010 החולפת עוקרו וסורסו במסגרת תקציב זה אלפי חתולים.

בכך נמנע סבל רב הן מהחתולים והן מאותם אנשים שאכפת להם ונאלצים להתמודד עם צער בעלי חיים של אותם גורים חולים ורעבים הנמצאים ברחובות.
חתולים רבים קיבלו בנוסף טיפול רפואי כמחוות רצון טוב של הווטרינרים.
על מנת שמבצעי עיקורים וסירוסים יהיו אפקטיביים יש לבצעם במקצועיות, באינטנסיביות ובאופן מתמשך ועקבי.
לאחרונה פנו מספר אנשים אל הרשויות בבקשה למבצעי עיקור וסירוס. הם נענו שהשנה אין תקציבים לכך, למעט מספר מועט של פיילוטים. משרד החקלאות מעוניין להקצות לשנת 2011 את התקציב לכלביות העירוניות ולמרפאות עירוניות. יוזמה חיובית, אך ספק כמה תהיה אפקטיבית במתן פתרון לבעיית חתולי הרחוב.
חשוב להבין שהפסקת העיקורים האינטנסיביים השנה תיקח אותנו שוב עשרה צעדים אחורה ותוריד את הכסף והמאמץ שהושקע בשנה האחרונה לטמיון.
הדרך היחידה למנוע את הפסקת תקציב העיקורים היא לחץ מסיבי על נבחרי הציבור.
מצורפים פרטי התקשרות של השר גלעד ארדן ורונית תירוש שהם יוזמי החוק, שר החקלאות שלום שמחון (התקציב והמבצעים הם מטעם ובאחריות משרד החקלאות) וח"כ איתן כבל שהוא תומך במבצעי העיקור והסירוס ואף מעוניין להגדיל את התקציב.
לכל מי שאכפת לו ורוצה לעשות מעשה נא להפעיל לחץ בכל דרך אפשרית (לשלוח מיילים, לדבר ברדיו, לעניין כתבי עיתונות כדי שידאגו להמחיש את תוצאות העבודה בשטח וכד'), כמו כן כדאי שנתאגד, ביחד נוכל להפעיל יותר לחץ על מנת שכל המאמצים שהשקענו השנה לא ירדו לטמיון והתוצאות ימשיכו להגיע. אף אחד מאיתנו לא רוצה יותר גורים שמסתובבים נטושים ברחובות… .
 
בבקשה לחתום על העצומה ולדאוג שעוד אנשים יחתמו עליה, ניתן גם להדפיסה ולהחתים אנשים ידנית ובסוף נרכז את החתימות. Http://www.atzuma.co.il//spaycats
 
להצטרפות לרשימת קשר שתאפשר מאבק יעיל יותר נא לפנות ל – אור
במייל – [email protected]

 

מי שמעוניין לעזור, אפילו מעט, מוזמן לציין זאת במייל הנ"ל. המאבק הזה הוא אינטרס של כולנו ולחץ ציבורי הוא הכלי היחידי שיכול לתת תקציב לצורך זה. רק מאבק עיקש יביא פתרון לבעיית חתולי הרחוב. כל שקל יחסוך עוד סבל!
דרושים אנשים רציניים לעזרה בריכוז וניהול המאבק ובהקדם האפשרי. הזמן הוא קריטי.
חשוב שכל אחד יעשה מאמץ לפחות לכתוב מכתבים ולדאוג שאלו שהוא מכיר גם יעשו כך. ספרו על מצוקת החתולים, על הקשר שלהם אל האנשים המאכילים אותם, על השיפור הניכר במצב כאשר מעקרים אותם ועל כך שיש קהל גדול שיש לו עניין בכך.
כל מי שיש לו גישה, חשוב לפנות לכלי התקשורת . לתחנת הרדיו eco99FM שמתמקדת בנושא איכות הסביבה יש "מייל ירוק" ניתן לשלוח אליהם בקשות להתייחסות לנושא. http://www.radio99.co.il/
 
חשוב מאד! על מנת שנקבל התייחסות רצינית, על הפניות להיות ענייניות ורשומות בצורה מכובדת.
פרטי התקשרות:

 

ח"כ איתן כבל
[email protected]
טלפון בכנסת: 02-6408837
טלפון נוסף:02-6408838
פקס02-6496118
 
השר גלעד ארדן
[email protected]
טלפון בכנסת 02-646084
נוסף 02-6408064
פקס- 02-6759082
השר שלום שמחון
[email protected]
טלפון בכנסת – 02-6408385
נוסף 02-6408386
פקס 02-6496187
 

ח"כ רונית תירוש
[email protected]
פקס 02-6408912
טלפון- 02-6408421