14/05/2017

תגיות:
,,

אחרי 10 שנים בכלוב אומצו 2 כלבות

תנסו לרגע להזכר איפה הייתם לפני 9 שנים. תנסו רגע לחשוב כמה דברים הספקתם לעשות ב-9 השנים האחרונות. בכמה מקומות טיילתם, כמה אהבות הכרתם, כמה תארים סיימתם, כמה דירות עברתם..
ויקי וריקי ב-99 השנים האחרונות היו כלואות. היו כלואות על לא עוול בכפן. היו כלואות רק בגלל שמישהו לא עיקר את הכלבה שלו "ונתקע" עם 2 גורות שלא הצליח למצוא להן בית.
9 שנים הן היו כלואות כי מישהו לא עיקר את הכלבה שלו.
ואנחנו, האנשים "הנאורים" נראה לנו כזה סיפור גדול לאמץ 2 כלבות גדולות שתשע שנים לא נתנו להן הזדמנות לצאת לחיים.
סופר חכמות, כל כך טובות ועדינות, שתיים שהן אחת. 99 שנים שהייתן איתנו ולא משנה כמה דברים אנחנו חווינו בשנים הללו- אתן תמיד הייתן שם לנחם, לחבק, להצחיק ולחבק.
כמה שהצחקתן אותנו בלי סוף, כמה שלימדתן אותנו מהי אהבה אמיתית בין שתי אחיות וכמה שרגישתן אותנו כששמרתן בנאמנות מעוררת הערצה- אחת על השנייה.
רב הזמן אמרו עליכן שאתו "גדולות מדי לדירה", מה שכמובן הוא שטות גמורה אבל כנראה שבאמת רק כלבות גדולות מדי צריכות לזכות באמא אחת גדולה מהחיים- איילה מור זעירא
היא כבר שנים מאמצת אצלנו רק את המבוגרים, כי הם כל כך חכמים, נוחים, שלווים ואוהבים.
היא כבר שנים מאמצת רק בזוגות, כי למה להנות מאהבה אחת גדולה כשאפשר להעצים אותה בכפולות.
היא כבר שנים לא מוותרת ומגיע להתתנדב בכלבייה, להמשיך ולתת מעצמה למען אלו שעדיין מחכים למאמצת כמוה…
אישה גדולה מהחיים, עם משפחה גדולה ומדהימה, ילדים שלומדים כל כך הרבה מאמא שלהם ובן זוג ששותף לנתינה הגדולה בהצלת חיים בלי הפסקה.
ויקי וריקי, אחרי 99 שנים מבוזבזות בין סורגים הולכות עכשיו לטרוף את החיים- בגדול והאושר העצום הזה, האושר הענק הזה, בלראות 2 אהובות פורחות מחוץ לכלוב ומקבלות חיים חדשים- בהחלט מגיע רק לאנשים גדולים!
חיבוק גדול משפחת מור זעירא המדהימה!