27/02/2017

תגיות:
,,

כלב מבוגר שננטש ומת בכלוב

מי שנוטש כלב, בעיקר בגיל מבוגר, הוא בעיני לא פחות גרוע מכל אדם אחר שמתעלל בבעלי חיים. כי רק מי ששומע את הבכי הקורע שלהם כשהם ננטשים, רק מי שרואה אותם מסרבים לאכול/לשתות ופשוט הולכים ונגמרים בכלוב- יודע שלנטוש כלב זאת פשוט התעללות.
והעולם שלנו, המדינה שלנו לצערנו, עמוסה במתעללים כאלה..בלי סוף. אנשים כאלה שלא עושים חשבון ויום אחד פשוט זורקים את החבר הכי טוב שלהם לכלוב.
אבל העמוד הזה שלנו, העמוד הרשמי של תנו לחיות לחיות יש בו מאות אלפי אוהבי כלבים- אז איך זה שאנחנו לא מוצאים מספיק לבבות מאמצים?

אנחנו נפרדים היום בכאב קשה מנשוא מזקנצ'יק שלנו. זקנצ'יק ננטש בהסגר בגיל 11. הוצאנו אותו מההסגר כדי להעניק לו עתיד טוב יותר. במשך חודש הוא חיכה במרפאה- אבל בית מאמץ לא נמצא. והיום, הגוף קרס לנפש נגמרו הכוחות וזקנצ'יק ביקש להפסיק לחיות.

הדבר הכי קשה בעולם זה לראות כלב מבוגר מת בכלוב. הדבר הכי קשה בעולם זה להמשיך לחיות בידיעה שלא הצלחת לעשות תיקון לנשמה כל כך טובה שמישהו פשוט הרג אותה.

התאהבנו בך מהרגע הראשון זקנצ'יק. לא הבנו איך ויתרו על ילד טוב כמוך, עדין וכל כך מלא באהבה. אני בטוחה ולצערי הניסיון גם מוכיח, שאם היית בבית היית מחדש כוחות וזוכה לעוד שנים של אהבה. אבל הנפש שלך הרגישה כל כך, נכנעה מהר מדי ועזבת אותו עם כאב גדול מדי.

מקווה שאתה בעולם טוב יותר עכשיו או לפחות שהנפש הכואבת רגועה עכשיו.
מקווה שיותר אנשים יפתחו את ביתם לכלבים המבוגרים כי לאף נשמה לא מגיע למות מאחורי הסורגים מבלי שחוותה תיקון לנטישה.

כואבים וכבר מתגעגעים ילד זקנצ'יק אהוב.